zaterdag 9 april 2011

vrolijk vogeltje bij de post !

Ik was een paar dagen weg, naar Londen om precies te zijn.
En dan krijg je bij thuiskomst ineens een hele hoop post.
Da's plezant ! 
( al was het etsypakje met de toffe oorbelonderdelen waar ik eigenlijk al 2 weken op wacht er helaas nog niet bij.  )

Maar wel het wensvogeltje van Sil !
En ik moet zeggen dat ik ze in het echt nog mooier vind dan ik had verwacht !
Als je volger wordt op Sil haar blog, zendt ze je zo'n vogeltje toe.
Je kan het verdersturen naar iemand anders...
.... maar ik moet toegeven....
... ik ben wat hebberig ....
... Ik vind het zo'n mooike !!!!
... ik wil het écht zelf houden !!!!

Dank je wel Sil ! Het is heel erg mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Je blog ook trouwens !





En nu ga ik een hele dag vegeteren in mijn tuintje in de zon onder de vijgenboom met een boekje en wat kralen en  een kopje thee en mijn ontbijt ( want nu krijg ik "écht wel héél erge honger !! 't is dan ook al half 2....  ) en een brei- of haakwerkje en met het getsjilp van de merel !



Geniet allemaal van het zalige weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




5 opmerkingen:

  1. Super bedankt voor alle lieve aandacht. En fijn dat je mijn vogeltje in het echt nog leuker vindt.
    Evenens een mooi zonnig weekend gewenst met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig vogeltje! En naar Londen.. hmmm.
    Geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vertel eens hoe was Londen!
    Leuke post, leuk blog.
    Enne lekker verder genieten van het zonnetje onder de vijgenboom met al wat je graag doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook gehad, ze zijn inderdaad erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...