dinsdag 26 april 2011

Nog van dat !!!

Hebben jullie daar nu ook zo van genoten, dat lang zonnig heerlijk zomerweekend ?
Ik ben er nog van aan het nagenieten.
Alles wordt zoveel mooier en vrolijker met dat streepje zonlicht erbij.
Of die met bloemekes in de tuin.
Ik genoot van :

- winkelen voor nieuwe kleren ( en tegen alle verwachtingen in vond ik al iets in winkel 1 ),  afgewisseld met terraskes natuurlijk en afgesloten met een gezellig etentje bij mama

- Eindelijk die bloemekes gekocht voor in de plantenbakken ! Deze keer liet ik me inspireren door het kussen van bag of joe - dat ik met veel plezier gebombardeerd heb tot tuinkussen -  voor de kleuren.























De paastaartjes die ik kreeg van 1 van de buren, ik heb echt zoveel lieve buren ! ( en ze zagen er niet alleen lekker uit, ze waren dat ook )




























lekkere salade met rode biet en geitenkaas ...





optutten voor de marokkaanse trouw van collega N, waar ik van genoot in gezelschap van een aantal toffe madammen .



























Ze was héél mooi trouwens !

en de dag erna nagenieten van de meegebrachte zoete lekkernijen...




























de zalige lintjes van de ribbon retreat  die in mijn bus staken van de give away van hannah van young and crafty
Ik heb er tot half 6 van wakker gelegen, zo vol plannen zat mijn hoofd ervan !
( 't is soms genant, het aantal give away's die ik win . Maar ik geniet van elk kadootje ! En als ge ook graag wat wil winnen, in mijn balk opzij staat een lijstje met lopende give aways. Binnenkort doe ik er zelf nog eens eentje trouwens... )




De zalige meiklokjes in mijn voortuin die zo welriekend geuren dat ik er heel de avond voor zou kunnen binnen en buiten lopen !  ( ik heb dat dan maar opgelost door er een paar binnen te zetten en nu ruikt heel mijn appartement er naar )





de tentoonstelling bij mijn ouders
 de haakuurtjes in hun en mijn tuin
( het resultaat is er al maar nog niet op foto : volgt later nog ;)
 de dutjes tussendoor
de eindelijk propere ramen van mijn slaapkamer
de was die vrolijk hangt te drogen
het goed boek dat ik aan het lezen ben en de roddelblaadjes van mijn buurvrouw er tussendoor
het lekker naakt slapen
het ge'suskewiet' van de vink ergens in de bomen
en het zuchtje wind als je het net te warm hebt....


Nog van dat !!!!!!




7 opmerkingen:

  1. Zo, ziet er na een geslaagd paasweekend uit...deze taartjes..verrrukkelijk zeker ;O)
    FIjne week!
    groejes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zo'n weekend kun je heerlijk lang teren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zalig lang Paasweekend was het hé! ik geniet trouwens gewoon al van te lezen waar jij allemaal van genoten hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. njummie, wat een heerlijke taartjes. Ik wilde maar voorstellen...'s nachts regen voor de plantjes en overdag heel veel zon voor ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schandalig mooi zen ;-)
    Het mag altijd ietsje meer van dat!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...