woensdag 2 maart 2011

binnenkort...

... kan ik terug volop in de tuin werken
... en lekker stijf worden van het steeds gebukt onkruid te zitten uittrekken ( ik word daar - echt waar - erg stijf van in mijn benen ! )


... kan ik de was weer laten droogwapperen in de tuin...
...ontbijten in de tuin
... kan ik mijn tomaten zien groeien van zaadje tot mijn bord



... en genieten - en iedereen laten meegenieten -  van mijn overvloed aan bloemenfoto's


... en gewoon terug mooie foto's maken wanneer ik maar wil in mooi daglicht
... dagen in de tuin doorbrengen in mijn luie tuinzetel met boeken, muziek, kralen, haak-en breiwerk
... al dan niet met lieve mensen erbij
... en eventueel een lekkere BBQ





...of zalig liggen wegdromen onder mijn vijgenboom



Ik kijk er zo naar uit !!!!!!!!!




10 opmerkingen:

  1. O ja heeeeeeerlijk, ik heb er ook zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zaaaaaaaaalig ! Hier zit ik ook al te popelen want den opkuis is al gedaan, laat alles nu maar weelderig groeien en bloeien !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grapig ik ben ook atijd stijf van in de tuin te werken omdat je dan spieren gebruikt die je anders niet gebruikt ;0). En de eerste was buiten, als je dan 's avonds tussen de lakens kruipt dan ruik en voel je de lente, en die eerste schriele groene blaadjes, de treurwilg is de eeste boom met een frisse groene schijn en is nu volop te bewonderen, de lente komt ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik verlang ook zo naar zon! En warmte. Zomer of lente het maakt niet uit, als het maar warmer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk, ik kijk met je mee!
    kijk er zelf ook erg naar uit. dit jaar voor het eerst een eigen moestuin, dus ook ik ga je hele mooie tomaten en bloemen laten zien ;-) hoop ik dan he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wish all of the network of friends have a new start .

    hope you have a great 2011. Thanks for the link, sweetie!
    Titanium Necklaces

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oohhh ik heb ook zo zin in die tijd!!!
    Leuk dat je meedoet aan mijn give-away! Het is je gegund :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...