woensdag 2 februari 2011

hier gaan we dan ....

... de uitslag van mijn give away.



Maar voor ik die bekend maak, effe vertellen over mijn etsy-avontuur. Want de opening van mijn 'etsyshop was de reden voor deze give away.

Ik vind etsy echt super ! Ik heb zelf al zoveel mooie dingen gezien en krijg er massa's inspiratie van. Ik heb ook al mooie dingen gekocht.
Tot niet zo lang geleden ging de verkoop echter helemaal niet. Ik verkocht echt niks. Maar ondertussen is mijn eerste verkoop een feit : Hoepzika kocht als eerste bellen bij mij en staat er al mooi mee te pronken op haar blog. Dank je wel hoepzika !
En hopelijk volgen er nu meer, want , ik wil niet vals bescheiden zijn  : aan mijn materiaal zal het niet gelegen hebben : ik maak mooie dingen ( anders zou ik ze niet maken ;) )

En dan nu over naar de orde van de dag, of eigenlijk de orde van de dag van gisteren....


Ik heb iedereen genummerd naargelang het aantal kansen, met de hand, en dan had ik deze lijst :
  :



Vervolgens heb ik met een ' random generator een nummer getrokken tussen 1 en 125.
Ik had dat nog nooit gebruikt en ik vind geen manier om dat met tabelletje en al hier te plakken, dus zullen jullie me toch moeten geloven dat dit er uit kwam :



86








Random numbers generated Feb 2 2011 at 19:34:24 by www.psychicscience.org


Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.
 
 
En dat nummer is van.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SITSKE!!!!
 
 
Proficiat Sitske, jij wint de bellen !!!

Wil je me zo snel mogelijk je adres doormailen ?

En aan alle anderen : niet getreurd : er zijn nog mooie dingen te zien in blogland en etsy : geniet er van ! En ik doe nog wel eens een give away.
En bedankt om mee te doen allemaal !

4 opmerkingen:

  1. bbbeeeuhhh :'(, snif..
    Proficiat aan de winnaar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sitske gefeliciteerd!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sitske je bent een bofkont!
    En super dat het opeens begint te lopen. Zo zie je alles heeft zijn tijd nodig!
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joepie!!
    heel erg bedankt!

    de mail is verstuurd naar bollekes.met.gaatjes.en.koordjes[at]gmail.com
    (ik hoop dat het juist is)

    liefs sitske

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...