zondag 27 februari 2011

etsy treasure list en veel awards

Aha ! eindelijk ontdekt hoe ik mijn gevonden schatten van etsy op mijn blog kan krijgen ! En da's plezant want er is zoveel moois te vinden op etsy !
( oa in mijn eigen fantastisch shopke natuurlijk - al blijken nog niet veel mensen dat door te hebben ;) )
( en ben deze ben ik er toch in geslaagd om stiekem wat reclame voor mezelf te maken :-))) )
Verwacht je de komende tijd maar aan meer zulke lijstjes !
( zie je de etsyfotootjes niet : klik dan even op de titel van deze bijdrage en dan komen ze tevoorschijn ! )











Naast deze heuglijke wat-kan-er-allemaal-op-mijn-blogontdekking ben ik de voorbije dagen ook bedolven onder de awards.
En ik geef eerlijk toe : dat streelt toch een beetje mijn ego.
Ge ziet : niks menselijks is me vreemd :-) .
Het geeft toch aan dat mijn bijdragen hier en daar wat plezier verschaffen en dat is mooi meegenomen ( want ik maak er uitteraard in de eerste plaats zelf heel veel plezier mee )
Van sitske kreeg ik de stylish blogger award.
Het thuisproject vereerde me dan weer met de liebster award.
en ook MJ legde me in de watten met de stylish blogger award.
Hartelijk dank lieve schatten ! Ik ben er erg blij mee !
( dat jullie hem kunnen doorgeven, betekent trouwens ook dat jullie hem zelf ook gekregen hebben. en dat is minstens even verdiend! )

En dan komt nu het moeilijke deel : 7 dingen vertellen over mezelf.
Weet je dat me dat zelfs daarnet bezig hield toen ik lekker zat te soppen in bad ? Is dat er niet over ?
Dit heb ik uitgekozen om prijs te geven over mezelf :

1. Ik zit hier een heerlijke tas warme chocomelk met baileys te drinken. Ik ben nochtans niet zo'n drinker : ik heb namelijk een hekel aan zat worden en ik heb niet veel nodig om zat te worden zat omdat ik zelden drink en altijd erg kleine porties. Als ik te veel gedronken heb gebeurt er namelijk iets  engs met me : ik voel dan een soort van onaangename warme gloed in me opkomen en word instant misselijk en voel me emotioneel zeer zeer slecht. En dat effect blijft uren duren.
Gevolg ' me ' drinkt niet veel en als ze drinkt in kleine hoeveelheden.
De laatste persoon die tegen me zei dat hij me wel eens dronken wilde zien, heeft dat na 1 accidentje ( een te vol glas op een lege maag ) nooit meer gezegd...
Maar het is wel lekker. Ik heb dan ook een flinke voorrad drank in huis, een hoop verschillende dingen.
Ik kan dat veilig doen want als er iets is wat ik nooit zal worden, is het een alcoholiekster. Ook al vind ik het wel lekker. Dus af en toe, zoals nu, verwen ik me zelf eens een gun ik me een kleine portie lekkere drank. Baileys vind ik wel lekker. Onze echte antwerpse elixir d'anvers vind ik ook zalig.
Maar ook rode wijn, whiskey, batida met ananas, ...
Het gaat er allemaal met plezier in, in zeer kleine mate weliswaar...
2. Ik heb geen bad hairday, maar al een tijdje een heuse bad-hair crisis ! Ik weet echt niet wat ik er mee moet aanvangen...
Correctie : ik weet het eigenlijk wel, maar ik durf nog niet...
Het zit namelijk zo : ik heb altijd al lang haar gehad. heel makkelijk lang haar : licht golvend, ik was het een keer of 2 per week, gewoon een middenstreep, geen ' coupe ' maar het hangt gewoon en ik laat het gewoon aan de lucht drogen. En om de 6 weken laat ik het verven. Geen werk mee en het lag altijd goed.
Zo vond ik dat altijd het mooiste.
Maar eigenlijk is mijn haar als ik het heel eerlijk toegeef ... gewoon kapot.
( het verhaal van de oorzaak daarvan ga ik jullie besparen, ik wil er enkel over kwijt dat LDVD er veel mee te maken had ).
Ik ben nogal gehecht aan mijn wilde lange lokken. Maar eigenlijk vrees ik dat ik er eerder een beetje uitzie - haarsgewijs dan toch - als ma flodder. Of als zo'n overjaarse hippie met van dat slierterig lang haar. Of nee, als een vogelverschrikker met ene bos stro op mijn hoofd. kortom : 'you get the picture' wel denk ik...
Dus loop ik me al een tijdje te bedenken dat ik er toch echt eens korte metten moet mee maken. En hoop ik daar wat moed voor te verzamelen. En probeer ik te bedenken hoe ik het dan wil : Lang maar in laagjes ? Ineens maar voor een carré tot aan mijn kin ?
Soit, het bijft nog wel effe sudderen en ik probeer ondertussen te wennen aan het idee dat ik binnenkort geen 'lange haren'- vrouw meer ben. terwijl ik dat diep van binnen altijd wel zal blijven, eigenlijk., denk ik toch ... help !!!
3.Ik heb nog een bekentenis te doen. dat heb je met die awards natuurlijk... :  Ik heb me sinds vrijdagavond niet ' aangekleed ' en heb heel de tijd in pyjama met badjas rondgelopen  ( schaam schaam , maar het was wel plezant,  zo'n echt 'ik kom nu eens niet buiten dit weekend sé'-weekend )
4. Binnenkort ga ik naar Londen ! Met mijn mama ! ik heb eindelijk een hotel geboekt vandaag. De reis met de trein is me niet gelukt , onze spoorwegen willen wel een extra toeslag aanrekenen als je een internationaal ticket aan het loket koopt ipv op internet, maar op internet tickets bestellen ... daar zijn ze blijkbaar nog niet goed in thuis.
Ik maak me daar best wel zenuwachtig in, in dat reisje.Want ik reis niet zo vaak. Ik vind reizen wel plezant, alleen komt het er , zeker sinds ik terug alleen ben , niet zo vaak meer van.
De laatste keer was naar Barcelona in 2006. 
Ik kijk er overigens ook wel naar uit trouwens !
5. Mijn favoriete radiozender is radio 1. Ik hou van de mix van actualiteit en goeie muziek. Alleen in het weekend haat ik die zender echt : dan heet hij namelijk niet meer radio 1 maar sporza... En dat zegt alles...
6. hmm, wat kan ik nog vertellen...
Gisteren zag ik voor het eerst king kong op dvd ( de nieuwe versie ) . En ik was daar helemaal niet goed van !!! Terwijl dat toch maar een film is met een beest dat niet echt bestaat en nooit echt heeft bestaan en dat meiske echt wel overdreven kon krijsen ! En toch, ik denk da'k zeker 10 minuten een potje heb gehuild. Onnozel hé... 
7. graaf graaf... Wat nog ...
Ah ja : ik ben blij dat ik een paar overuren heb en daardoor terug op maandag een uurtje later aan mijn werkweek kan beginnen ! ( op maandag moet ik namelijk van nachtritme terug naar mijn dagritme. Nachtuil zijn valt niet altijd mee... )

Rest mij nu nog de taak de awards door te geven.
Meestal, en ik ben niet de enige die dat zo doet, zeggen bloggers  : hij is voor iedereen die hem wil.
Maar deze keer ga ik er toch een paar bloggers uitkiezen waar ik om de 1 of andere reden een extra pluimpje aan wil geven want ik weet dat dat eigenlijk toch wel plezant is, zo'n award krijgen.
Bij deze gaat hij naar : 

marline livingnature
ma vie a salon
het bovenhuis
hoepzika
ingthings
lisanne95
mamarina
nicollie
sow cute
zsazsazsu

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en lief dat je die ook aan mij doorgeeft! Ik hoop deze week de tijd te hebben om het in te vullen en op mijn blog neer te zetten!

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci zulle, heb hem al een paar keer gekregen, maar nog steeds geen werk van gemaakt ...
    van jou 7 dingen heb ik allezins genoten, en doen die kapper ! Ps tips op mijn blog over
    kralen in London hé. Fijne reis !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel me zeer vereerd dat je mij hebt uitgekozen. Ik ben er zo'n eentje die er niet veel mee doet behalve uiteraard het vermelden. En dat zal ik dan ook zeker doen!
    En ebben we alledrie de awards gekregen???
    Ben je een beetje uit je bed gekomn vanochtend?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geschreven!
    Oh en ik houd een give-away waarmee je een jurkje naar keuze kan winnen, misschien wil je meedoen?
    Liefs ♥

    rimonabahere.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi,
    Dankjewel voor de award! Ik had er afgelopen week ook al een gekregen. 't Regent awards :-). Moest lachen om je badjas-ontboezeming. Heerlijk dat je zo kunt cocoonen...
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alleen nog maar je e-mail nodig, en super leuk dat je meedoet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey!!
    dankje voor de award echt super!
    het is leuk om te horen dat mensen wel belangstelling hebben enzo!! vind het echt leuk. ik zet het zeker op mijn blog vind het zow lief!!
    dankjewel!!

    xx marline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank 'Me', ik heb de Liebster genoteerd, de Sylish Blogger Award had ik zopas al gekregen, het moet niet te gek worden he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijn te lezen bij jou en heel erg dank je wel voor de award. Heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor de award! :D Ik zet hem nu op mijn blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...