vrijdag 4 februari 2011

blog in de kijker : sitske !

Mijn voornemen om om  de 2 weken van blog te veranderen in 'blog in de kijker' is een beetje aan het verwateren.
Dat komt ongetwijfeld omdat ik zo geniet van de laatste blog die ik daarvoor selecteerde omdat ik die lekkere receptjes zo plezant vind.

Maar er zijn zoveel mooie blogs dat ik nu toch echt ga wisselen.
Ik had al een blog in mijn hoofd voor deze keer, maar ben op het laatste nog veranderd omdat ik de blog van Sitske nog eens goed bekeek.

Sitske won mijn give away, maar omdat ik niet goed meer wist wie ze was ( ik volg nogal veel blogs namelijk ) , ben ik nog eens grondiger gaan kijken.

Ik zag iemand die amigurumidiertjes maakt.



en een kat heeft : dan kan je bij mij al niet veel fout meer doen ;)




En toen zag ik dat sitske een meisje is van 13 jaar ! ( mét een zelfgehaakte muts )




Laat ik nu erg enthousiast zijn over jonge mensen die creatief zijn !
Dat heeft bij mij de doorslag gegeven om deze keer voor haar te kiezen.
Dat én het feit dat ze erg mooie amigurumi's waar nog niet zoveel mensen  naar komen kijken.
Of bewonderende commentaren achterlaten.

Zo'n creatief jong talent moet aangemoedigd worden vind ik : ze verdient een applausje : dus : allen daarheen !!!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat rose knuffeltje, met die poes erbij, schattig!!!

    Fijn weekend
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een coole meid :) Ik heb bij haar ook gereageerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke actie van je!! super idee!
    en ook leuk om rond te snnuffelen op deze manier!
    en Sitske is cool zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...