maandag 3 januari 2011

joepie!!! de eerste etsy-pakjes zijn binnen !!! maar....

Ik had net voor kerst een paar plezante kleinigheidjes besteld op etsy en die kwamen maar niet aan. Maar vandaag dropte de postbode een hele lading post in mijn bus, waaronder dit :



Een pakje uit nederland en een pakje uit de USA.
Helaas was dat pakje uit Nederland beschadigd : er zat een briefje bij van TNT om zich te verontschuldigen.
Er zat een scheur in de enveloppe...




Maar hetgeen ik besteld had, was vervolgens erg mooi ingepakt, met een mooi kanten lintje dat ik zeker ga ' recycleren ' !




De inhoud was zeer mooi : handgemaakte en mooi afgewerkte vilten spulletjes van het bovenhuis.
Maar : het is toch niet heel door de post gekomen :



Met wat gewring krijg ik dat misschien wel in orde en anders vervang ik het wel.
Heel hartelijk bedankt voor dat moois Ingrid !
En trek je het niet aan : het ligt niet aan jou, maar aan de post !

Al met al ben ik niet zo content van de post deze dagen : ik verwacht namelijk ook nog een ander pakje uit Nederland, dat al voor dit pakje gepost werd...

4 opmerkingen:

  1. En wat zat er in het pakje van de USA? :p

    En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de voorkant van de broche (al kan ik die wel opzoeken bij het Bovenhuis).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou nog de beste wensen en vooral een creatief 2011!
    Inderdaad je houdt ons wel inspanning wat er nu in dat andere pakje zit???!!!!
    Hier duurt het soms ook meer als een week eer ik mijn post uit NL heb ontvangen. En dat terwijl als ik iets naar NL stuur het binnen een dag of 3 daar is; Licht dat nou aan de Franse post of de NLse. Geen idee maar irritant is en blijft het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,
    Ik stuurde je net een berichtje via Etsy, maar bij deze ook nog even eentje hier. Wat een narigheid! Ik vind het heel vervelend voor je. Als het niet lukt de speld bij te buigen, laat je het dan even weten? Dan lossen we het anders op.
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie dingetjes! Etsy is zo leuk :) En het Bovenhuis ook blijkbaar!

    Gelukkig is alleen het stekertje (ben even de naam kwijt^^) stuk, da's makkelijk te vervangen. Ik had een kadertje besteld van Melissa Milis en daar is de post helaas ook nogal onvoorzichtig mee omgesprongen zodat er een serieuze barst in zit :( Maar ik krijg een nieuwe, moet alleen de verzending betalen (verlies dus 50/50 verdeeld met andere woorden:))

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...