donderdag 30 december 2010

het is lente !!!!!

in mijn living toch :-) ...


Die bollen kreeg ik vorig jaar - uitgebloemd - van mijn moeder en stonden ergens in een hoekje van mijn tuin te wachten op wat aandacht.
En toen ze dat niet kregen, besloten ze wat meer moeite te doen door aandacht te trekken.
Ze begonnen bloemknoppen te vormen.
En zie : het werkte !
Ik haalde ze binnen en nu staan ze  welriekend te gloriëren in mijn living.
Mission accomplished ( of zoiets )



En voor de rest ben ik al heel de week reikhalzend aan het uitkijken naar de postbode die telkens niet brengt wat ik verwacht :(.
De post is ZOOOOO traag deze dagen !

7 opmerkingen:

  1. Tja ze hebben veel te veel werk om al die kerst/nieuwjaarskaartjes te verwerken zeker :o)))
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verhuis er ook elk jaar van buiten naar binnen en terug, ik ben zo zot op die geur, beetje lente in de winter, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die voorbodes van de lente, ook al is de winter net begonnen. Ik hou van de jaargetijden, maar dit geprut vind ik voor even wel genoeg. gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing! Jij blij en bloem blij want ze kreeg een ereplaatsje natuurlijk! Ik probeer het straks zelf ook.Gewoon eens niet omkijken naar een uitgebloeide pot bloemen, oooo, wat zal dat moeilijk zijn...
    Ik hoop dat je je pakje dit jaar nog ontvangt en voor volgend jaar: alle pakjes op tijd ;-) en een gelukkig en gezond jaar!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooooi! En die muur is ook mooi! Wat is dat wit krullerig ding, een spiegel? Verrie naajs :)

    Ik wacht ook op een pakje (helaas weer uit Shanghai), nu al bijna 3 weken, vorige keer was't toch sneller hier :) Hopelijk volgende week want er zaten leuke dingetjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En mooie pot ook!

    Nog een prettig eindejaar gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wenesen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat mijn pakje je inmiddels bereikt heeft. Ik heb het niet eerder willen verklappen, maar je hebt het al gezien op mijn blog ;-).
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...