zondag 12 december 2010

etsy en give away!!!!

Een aantal onder jullie gaan spontaan een lachaanval krijgen als ze deze bijdrage lezen.
Want vele bloggers kennen etsy al en dan is zo'n bijdrage niet nuttig.
Maar toch, maar toch : niet iedereen kent etsy.
Ik ken het namelijk zelf ook nog niet zo lang.
Daarom heb ik deze bijdrage gemaakt.
En om reclame te maken voor mijn etsyshop natuurlijk ;)

En hou je klaar, want ik eindig met een nieuwe give away
ook om reclame te maken natuurlijk ;) 
maar toch ook omdat dat plezant is
zeker als je wint
dat heb ik al een paar keer ondervonden 

Hier gaan we : Etsy dus :

De kadootjesperiode komt er weer aan en we trekken weer allemaal massaal naar de winkelstraten en de shoppingcentra met onze lijstjes.
Maar heb je al eens gedacht aan het kopen van handgemaakte kadootjes ? ( da's dan voor diegenen die ze niet zelf maken, want die zijn er in blogland natuurlijk ook massaal )
Dat kan gewoon vanuit je luie zetel namelijk !

En de plaats om dat te doen is Etsy!

Ik heb Etsy zelf pas ontdekt en mijn ogen al flink de kost gegeven aan al dat moois .
Ik deed er ook al inspiratie op.
Etsy is een website die je kan vergelijken met ebay.
Alleen worden op etsy alleen handgemaakte of vintagespullen verkocht of materiaal om zelf dingen mee te maken.
Van over heel de wereld !
In België lijkt etsy me nog niet zo bekend, maar in andere landen is dit een groot succes.
( In Nederland lijkt me dat iets meer ingeburgerd te zijn trouwens )
En geloof me ( en als je me niet gelooft moet je er zelf maar gaan kijken ) : je vindt er prachtige dingen en zeer gevarieerd : juwelen, kledij, speelgoed, cosmetica, accesoires, meubelen, ....
Je kan het zo gek niet bedenken.
Zelfs zonder te kopen is het een plezier om er rond te kijken ( ik heb er trouwens zelf nog nooit iets gekocht, maar ken wel mensen die dat wel deden en altijd heel tevreden waren ).

Je kan etsy niet alleen gebruiken om dingen te kopen, maar als je zelf graag prutst en met wat overschot zit kan je er ook zelf verkopen.
En daar ben ik sinds kort ook mee begonnen.
Ik maakte eerst een profiel en zette vervolgens een aantal items te koop.
Sinds kort kan dat ook in andere valuta dan dollars, dus staat het bij mij gewoon in Euro.
Je moet een bedrag betalen per 4 maanden per item dat je te koop stelt.
Maar dat is echt niet veel.
En Etsy krijgt ook een percentage als je iets verkoopt.
Maar ook dat is niet veel.
Ik heb zelf nog geen zaken verkocht,  dus meer tips kan ik jullie niet geven.
Nu ben ik druk doende ( op deze moment dus eigenlijk letterlijk ) te zoeken hoe ik mijn shopke wat in de aandacht kan krijgen.
1 manier die ik ga gebruiken is de give away die hieronder volgt.
Maar ervaren etsygebruikers die me tips willen geven, zal ik eeuwig dankbaar zijn ( en eeuwig : da's lang zenne ! )

Mijn etsy kan je bezoeken door in de rechterkolom op mijn blog te klikken op ' mijn etsy'.

Om mijn etsyshopkje echt helemaal te lanceren, doe ik dus een give away.
Ik geef deze mooie bellen weg op 31 januari.




Dit zijn bellen met geverfde howlietkraaltjes en sterling zilveren haakjes. Zij zijn niet erg groot : 1,5 cm lang.
Cuties niet ?

Wat moet je daarvoor doen ?

Om te beginnen :

Hier onder een reactie neerpennen. En in die reactie moet staan welk item in mijn etsyshop je het leukst vind. Als dat er niet bij staat, zal ik je streng diskwalificeren ;-) ! ( altijd al eens streng willen zijn :-) )

Dit doe je voor 31 januari 2011.

Je kan verschillende kansen krijgen :
- hier reageren met favo item van mijn etsy : 1 kans ( zie wel dat ik je kan contacteren ! )
- volger zijn/worden : 1 kans extra
- een link zetten naar mijn give away op je eigen blog : 1 kans extra
- deze pagina of mijn etsypagina delen op facebook nog een extra kans
- iets aankopen in mijn etsyshop : 5 kansen extra

hier voor de zekerheid nog eens de link naar mijn etsyshop

Bonne chance allemaal !!!!!!!

En nu het officiële gedeelte :

Hierbij verklaar ik mijn etsyshop officieel voor geopend !!!!
( trommelgeroffel,  juich juich juich,  en gewapper met de vlaggetjes )

44 opmerkingen:

  1. awel he :D tzijn allemaal mooie dingen, maar ik vind sweet, soft and lazy de mooiste, ook al omdat in geen oorgaatjes heb.

    Ik moet wel nog eens piepeloeren hoe ik volger moet worden, ik ben wel al lange tijde "meegluurder" ;S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vast en zeker voor de rosebud. Die vind ik echt gaaf (maar paars en rose zijn dan ook mijn favokleuren).
    En de giveaway oorbellen zijn ook echt megastoer. Ik ga je bij mijn give aways op mijn blog zetten, maar dat wordt morgen op zijn vroegst. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kansje 1 : ik ben al volger
    Kansje 2 : link op mijn blog
    Kansje 3 : hier reageren, en ik vind de 'sun in a rock' heel mooi!
    Voila, nu moet ik zeker winnen! ;-)
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met de opening van je Etsy-winkeltje!
    Leuke belletjes, dus ik doe zeker mee met je give-away.
    Ik ben al een volger, en ga sebiet een linkje naar je give-away op m'n kreati-blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je een eigen verkoop via etsy....top...volgers zijn we al van elkaar....bubble gum & purple rain zijn prachtig en linkje zet ik natuurlijk op mijn blog!
    Facebook heb ik niet ...wel hyves....dat is nou jammer...maar toch doe ik een gooi naar je prachtige give away
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het mooiste vind ik de gehaakte bloemenbroche (die valt ook het meeste op :D ) Volger ben ik al.. Mooie oorbellen, ik hoop dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het mooiste: de gehakte broche én de wood on fire oorbellen (sorry kon niet kiezen;) )

    Volgen doe ik al een tijdje, de linkjes zet ik op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De te winnen oorbellen vind ik het mooist!
    Voila, juist volger geworden en ik gooi één dezer nog wel iets op mijn blogje.
    Succes me de shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk!!!
    ik doe mee!!

    en voor mij wat anders, -even in 't engels-
    I have changed my name (bit stupid, because now nobody can't find me) from two lilies into susi art, because that is my 'art name'!
    http://susiart.blogspot.com/
    But it does feel better!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik doe mee en ik link je al via de webwinkel!!

    zelf heb ik de bognaam veranderd:
    http://susiart.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de opening van je etsy-shop en uiteraard veel plezier en verkoopsucces toegewenst, maar dat zal denk ik wel lukken. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat ik ze allemaal heb onthouden
    1. ik heb een linke gezet op mijn blog
    2. je geshared op mijn facebook account
    3. ik volg je
    en 4. ik ga helemaal voor fly me to the moon!
    Helemaal top je shopje! Dat gaat zeker een succes worden.
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met je ETSy-Shop. Veel verkoopsucces toegewenst.
    ik doe graag mee aan jouw give away.
    Volger ben ik alm (1 kans)
    Mijn favorietje is het oorbellenpaar Anna (nog een kans).
    En nu duimen maar.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die te winnen oorbellen vind ik de mooiste ! Veel succes met je etsy-shop !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey ME, ik denk dat ik toch ook wel goe bezig ben. Ik heb alles gedaan wat je vroeg, denk ik. Als dat geen goede volger is. Weet je wat ik nog zo schitterend vind? De namen die je aan je juwelen geeft. Hoe kom je er bij?
    ik denk dat ik nu toch wel een serieuze kans maak om deze belletjes te winnen omdat ik ze wou kopen maar het mocht niet van u omdat jij ze weggeeft. (en dat was voor ik het wist hé). trouwens je hebt zelf tegen mij gezegd dat ik een goede PR ben. Dus.........

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige dingen heb je allemaal op je etsy staan!! Moeilijk om te zeggen wat ik het mooiste vind maar anna en eva strijden samen om de eer ;-)
    Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je Etsy winkeltje!!
    Ik vind Etsy fantastisch! Heb zelf geen winkel, maar heb al een aantal keren iets gekocht (vooral amigurumi spullen) en ik vind het gewoon fantastisch dat de ganse wereld eigenlijk een winkel is, lol.

    Veel succes met je winkeltje! Lukt dat zo een beetje met de Belgische post? Ik vind de instructies bij ons op de post om pakjes te verzenden nogal moeilijk en duur...

    Oh, trouwens, ik vind de armband "Fly me to the moon" het mooist.
    Ik heb geen blogger, dus ik kan niet volgen, maar je blog staat al een tijdje op mijn blog, dus misschien telt dit ook mee?

    Nogmaals, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gisteren nog vergeten te vermelden welke ik absoluut de mooiste vind. (is eigenlijk onmogelijk om er een paar op te noemen omdat ze allemaal mooi zijn) maar deze vind ik "te gek": fly me to the moon (een armband met veel kleur, het leven is al donker genoeg rond deze periode) ,sweet, soft and lazy (moet kunnen in dit soms wel heel gejaagd leven) and purple rain (lazy met een beetje Prince muziek op de achtergrond en dan dromen dat je naar de maan aan het vliegen bent) wat wil een mens nog meer? oorbelletjes winnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk een Etsy shop, heel veel succes ermee.
    Volger ben ik al en in je sjoppie vind ik eigenlijk alle oorbellen mooi, maar die rock in the sun vind ik de aller mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kansje 1: Ik vind alle boekenlegger eigenlijk super mooi, maar de mooiste is toch candy and flowers!
    Kansje 2: Ik volg je ;-)
    Kansje 3: Je give away staat op mijn blogje!
    Kansje 4: Gedeeld op FB http://www.facebook.com/inge.ceurvelts

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bookmark the frog is super!
    Maar ook alle andere boekenleggers zijn mooi en origineel!

    Ik volg je ;-) en plaats later nog een linkje.

    Veel succes met je shopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mijn favoriet is absoluut "rose garden in green". Ik heb sinds vandaag een blog dus nog even zoeken maar ik hoop je snel te kunnen vermelden! Ik volg je sinds vandaag dus! Veel succes. Volgens mij zal het zeker een succes worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel succes met je Etsy-shop. Door jou heb ik weer iets nieuw ontdekt. Echt leuk.
    Ik vind de oorbellen Anna mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, ik was al bekend met Etsy en ben het helemaal met je eens. Ik kijk niet te vaak, want ik wordt heel hebberig, maar ook erg geinspireerd!
    Je shopje is ook heelrijk. Mijn favo item is "The Frog". Apart, maar niet te bling, leuk!
    Ik wordt tevens volger (kom ook eens bij mij kijken :)
    Ik zet je op Facebook, een link naar mijn fb staat op mijn blog.
    Ik zal een linkje hiernaartoe op mijn blog zetten.. het zijn namelijk heel erg mooie oorbelletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke shop hoor! En die oorbelletjes die je weg schenk super mooi!! Dus met deze ben ik volger, plaatste ik een berichte, maakte ik een link op ons blogje, en koos ik candy en flowers uit als mooiste hebbeding uit je shop. Veel succes verder ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik vind de boekenlegger victoria het mooist!
    ik ga je volgen, een link zetten op mijn blog en delen op facebook. mijn e-mail is sitskevermaelen@hotmail.com, ik ben trouwens nog maar 13 en ik vind je werk echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hier is mijn facebookaccount; http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001616265791
    blog; http://sitske.blogspot.com/

    groetjes sitske x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw zeg ... zo'n mooie spullen in jouw etsy-shop. Moeilijk kiezen... maar als het dan toch moet... dan ga ik voor de oorbellen Anna.
    Ben intussen ook volger en zet een linkje op mijn blog.

    Veel succes nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi
    Eigenlijk vind ik je giveaway-oorbellen de allermooiste. Wat een geluk heb ik dat ik ze kan winnen. De boekenleggers uit je shop vind ik erg origneel en mooi. Victoria spant daarbij de kroon.
    Vanaf vandaag volg ik je. Ik nam al regelmatig een kijkje op je blog. Dacht dat ik al volger was. Niet dus. Ik link je giveaway ook op mijn blog. Voorlopig zonder foto, want het is me nog niet duidelijk hoe dat moet.
    Succes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Moeilijk kiezen zeg! Er zijn zoveel mooie dingen bij, maar ik vind de rose garden in green -oorbellentoch wel een uitschieter: het is krachtig en teer tegelijk. En de Candy and flowers boekenlegger heeft toch ook wat speciaals.
    Succes met je etsy-shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kans 1: mijn favoriete item is de bladwijzer "black beauty". Ik denk dat ik die trouwens eens subtiel aan Lief ga tonen, voor 't geval hij vindt dat ik nog 'n cadeautje verdien. :-)

    Kans 2: nu ik je ontdekt heb, heb je er een fan bij (lees: ik ben dus volger geworden :-) ).

    Kans 3: zal sebiet op mijn blog te zien zijn

    Kans 4: Etsy-pagina staat in de kijker op mijn fb (zita blogt).

    Valt het op dat ik die oorbellen prachtig vind en ze dus heel graag zou willen? :-)

    In ieder geval: succes met de etsy-shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mijn favoriet uit jouw shop zijn de oorbellen 'the big blue'.
    En vanaf nu volg ik ook je blog (net ontdekt).
    Ik hoop dat ik win want deze oorbellen vind ik ook echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie Etsy shop ... alvast veel succes ermee.
    Ben net volger van je blog geworden, omdat die oorbelletjes die je weggeeft mij geweldig aanstaan :-)
    De favoriet uit je shop is voor mij "Twist and Shout"

    Etsy is trouwens zwaar de max ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mijn favoriet zijn de oorbellen herbe, I might buy them...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie dingen maak je zeg! Mijn favoriet zijn de oorbellen herbe. Misschien ga ik ze zelfs kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi zijn ze zeg!
    Zou graag mee doen als dat kan.....

    Ik heb net even gekeken in je shop.....
    En vind er heel veel mooie artikelen....
    Maar de armband sweet, soft and lazy , is ook wel heel bijzonder.....

    Verder ben ik geen volger nog dus zal me daar even voor aanmelden :)

    Hoop dat ik aan alles heb voldaan om mee te doen ;)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bijna vergeten meedoen, nog net op tijd, want ze zijn weer schitterend, met de lente doe ik zeker nog een bestellingske, veel succes en een dikke proficiat met al wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind jouw blog gewoon fantastisch maar heb nog niet alles ontdekt. Meneer duizendpoot vind ik persoonlijk super. Mij lukt het maar niet om iets deftigs gehaakt te krijgen. Je oorbellen mogen er ook zijn hoor. En je magneetbloempjes, dat vind ik zo origineel gevonden. Gewoon super.
    Bloemenfee

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik hoop dat ik nog net op tijd ben! Ik had een blog-pauze, maar deze give-away is helemaal de moeite waard!
    Ik ben volger, er staat een link op mijn blog (onder het tabblad give aways) en mijn favoriete item uit jouw shop zijn de "sun in a rock"-oorbellen, hoewel de twEEttwEEt-oorbellen en de "bright up my..."-haaksels een eervolle vermelding krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...