maandag 6 december 2010

en de winnaar van mijn sinterklaasgive away is............

Om de spanning wat te rekken, eerst effe iets anders :
Ik kreeg vandaag een bestelling van postkaartjes gemaakt door Suzanna in de bus en ik vind ze zo schoon dat ik jullie mee wil laten genieten. Ik bestelde namelijk de volgende :




























Ze zijn getekend en worden verkocht door susanna en ik vind ze in het echt nog toffer eigenlijk. Het zijn net allemaal verhaaltjes. Je kan nog meer moois zien van Suzanna op haar blog en daar vind je ook een link om ze zelf te kopen als je dat wil. Ze zijn trouwens echt heel goedkoop !
Maar  naar wie ik ze ga sturen, weet ik trouwens nog niet .
In het echt hebben ze trouwens geen zwarte rand ..., dat doet mijn blog erbij.

Zo, en dan mijn give away : Ik kan nog altijd niet verklappen wat het is : dat zal pas na de eindejaarsfeesten kunnen. Maar ik kan al wel verklappen dat er een winnaar is. En dat ik hulp kreeg van de onschuldige hand van mijn bevallige collega om de winnaar te trekken. Foto's nemen en tezelfdertijd onschuldige hand spelen is namelijk niet zo efficient. Multitasken ok, maar er zijn grenzen.

Dit is de hoop met naamkaartjes, ik gebruikte er - milieuvriendelijk als ik probeer te zijn - natuurlijk recyclagepapier voor  :



dé onschuldige hand :




en de winnaar !!!! :





Proficiat rebecca !

Als je me je gegevens bezorgd, stuur ik je pakje op !


En voor de anderen : er komt zeer snel een nieuwe give away aan :-) .
Ik moet de start van mijn etsyshopke toch vieren hé !

7 opmerkingen:

  1. Een heel fijne Sinterklaas aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en super dat je mijn kaartjes hier zo neer zet!! * ik voel mij toch wel een beetje trots zo...*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da's terecht want ze zijn ook echt mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations to the winner and I hope St. Nikolaus brought you something nice ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou de give away is binnen. Whooo wat een boel moois van haar! Ik ben er super blij mee! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...