donderdag 4 november 2010

!!! sinterklaasgive away !!!

Ik kan alleen niet verklappen wat het is...
Ik heb namelijk iets voorzien dat ik ook kado ga geven met de feestdagen en de gelukkige ontvangers lezen mee....

Maar jullie moeten er maar op vertrouwen dat ik alleen leuke kadootjes geef aan mijn dierbaren ;)

En dus gewoon meedoen ....

Dat kan tot de sint is geweest ( voor de duidelijkheid - want met al die reclame zou je het niet meer weten : tot 6 december dus )

En wel door een berichtje te plaatsen en volger te zijn.... 


Dit is alvast een tip :


50 opmerkingen:

  1. Leuk, ik houd van verrassingen! Ik doe graag mee met je give-away.

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoor ik daar iets over leuke cadeautjes, toevallig ben ik daar wel voor te vinden :-).
    Mooie foto alweer.
    Liefs Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat spannend, een verrassings give-away. Nou ik volg en doe graag mee.

    hompeltjepompeltje[ad]gmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag sinterklaas, ik ben dit graag heel braaf geweest en zou daarom wel graag deze give away krijgen :-)
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eersten zullen de besten zijn!
    En nu nog hopen dat ik alleen blijf natuurlijk.
    Ik hou van verrassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een Sint give-away.

    Ik denk dat ik nog wel net tot 6 december kan wachten, spannend!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je altijd met heel veel plezier.
    Laat de Sint maar komen, ook hier wordt het gevierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!
    Ik ben dol op verrassingen en doe dus graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ok, ik doe mee en zet mijn schoentje alvast klaar. Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk een geheimzinnige verrassing.. ik doe mee en volgen doe ik je al...
    Zet ook een linkje neer bij mijn blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je houdt de spanning erin...
    Fijn weekend, het regent hier veel, heel veel. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja,ik doe ook mee.En als dit al een hint is dan ben ik er klaar voor.En ja hoor sint,hier zijn we braaf geweest.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met heel veel plezier doe ik heel graag mee!! Leuk ik hou van verrassingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei, ik ben hier niet de enige die van verrassingen houdt... Maar misschien wel degene die het allerliefste zou willen winnen ;) Ik ben ook erg braaf geweest dit jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend!!! Ik wil graag mee doen. Surprise Surprise!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I would love to take part in this giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe heel graag mee! Als ik je leuke spullen hier zie, ben ik er gerust in dat de give-away ook zeker de moeite zal zijn! ;)

    zoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat spannend, ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb net je blog ontdekt. Mooie foto's maak je zeg! En je gehaakte broches zijn superschattig. En als klap op de vuurpijl zie ik je give away. Nou hier in Australië komt Sinterklaas niet dus doe ik graag mee voor jouw Sinterklaas verassing!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie blog heb je! Net ontdekt via Michaja! Leuk zo'n verrassingsgiveaway! Count me in!
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Spannend, een verrassing! Ik doe graag mee. Mooie blog trouwens!

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ga je volgen....en wie weet een kans maken op een verrassing!!!!

    groetjes uit Dronten,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bij deze een berichtje, nu nog bekijken hoe ik volger kan worden :-)

    btw: supermooie broches, jij hebt echt ook voor mooie kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo, wat een lieve reactie heb je op mijn blog achtergelaten...dank je wel!
    Ik doe ook graag mee met je give away (als mama lieveheersbeestje kan ik niet anders haha!)!
    Ook je broches vind ik erg leuk..
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog eens kans maken op een sinterklaascadeautje, dat laat ik niet passeren.
    Dus ... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ontdek net je blog, en zie meteen dat je een give-away hebt, intussen ben ik volger en doe ik natuurlijk graag mee :)
    Ik hou van verrassingen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zie net voor het eerst je blog en hij spreekt me zeer aan. Zeker met al die foto's. Ik heb me net aangemeld als volger en wil graag meedoen met je give away.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow leuk zeg, spannend! doe je ook mee met mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk een verrassing give away. Ik ding graag bij je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oo deze had ik helemaal gemist!
    Wat leuk :) Een verrassing!
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe ook graag mee....ben gek op verassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love ladybugs and surprises, so if it's not too late, I'd like to enter your Giveaway. I am also your newest follower :-) Thank you and greetings from Georgia, USA!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey hallo, ik ben nieuw hier, wat een vrolijk blog ! Ik heb me aangemeld als volger en doe graag mee aan je give away ! Ik wens je veel voorpret en veel bezoekers toe !

    Hartelijke groetjes, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee ben gek op kapoentjes ....duss
    count me in!
    H gr cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik doe ook graag mee! Ben benieuwd.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Surprise, surprise... ben dol op verassingen! Ja ik doe graag mee! groeten, corry

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sinterklaas zal dit jaar mijn deur voorbij rijden zei hij. Maar ik heb nog een sprankeltje hoop dat hij stilletjes toch nog langskomt. Oftewel... count me in. Who knows ;-) hompeltjepompeltje[ad]gmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Surprise.
    Uberraschung.
    Verrassing

    Ik wil graag meeloten ..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk..! Ik hou wel van cadeautjes, Sinterklaas, stippels én lieveheersbeestjes dus ik doe graag mee. En bij het zien van je blog en alle mooie foto's kan het bijna niet anders dan dat het iets leuks moet zijn. Ben benieuwd! Nu maar hopen dat Sinterklaas het cadeautje in mijn schoen stopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van het zomer heb ik ontdekt dat een lieveheersbeestje er als jong beestje heeeeeeel anders uit ziet. Een gedaanteverandering maakt ie door voordat ie zijn stipjesjas mag aantrekken. Net als de sint, hihi. Ik zet graag mijn schoentje op je weblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben volger geworden en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh..leuk een sint give away..daar spring ik graag in!

    Fijne zondag
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe ook graag mee!
    Net volger geworden!
    Groetjes en fijne zondag nog!
    Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb evenveel recht om een give-away te winnen als een ander! :-)

    groeten,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...