donderdag 4 november 2010

blog in de kijker : bloemen, planten, paddenstoelen en weetjes - marline's living nature

Kennen jullie dit bloempje ?
Awel, ik ook niet .
Maar marline weet er alles van.
En ik vond het best wel interessant : ik heb er zelfs iets van bijgeleerd .
Interessant genoeg om deze keer mijn ' blog in de kijker ' aan haar blog te wijten.




Marline maakt - net zoals ik - graag foto's van de natuur.
Maar ze heeft daar ook nog een heleboel bij te vertellen.
Want dat interesseert haar erg.
Ze heeft bijvoorbeeld ook een hele collectie  paddenstoelenfoto's verzameld....
Dat heb ik ook, maar ik kan alleen zeggen dat er een vliegenzwam tussenzit....



Volgens mij woont ze trouwens in een prachtige omgeving...



Ze is nog niet zo lang actief in blogland ( zegt de vrouw die zelf pas in juli begon te bloggen ;) ) 
En uit haar posts blijkt echt een grote liefde en passie voor de natuur. 


En weet je wat haar nu voor mij nog het meest bijzonder maakt ? :
ze is nog maar 16 !!!!!



Dus beste mensen, ga daar eens kijken : je steekt er wat van op en ze verdient wat aandacht !

3 opmerkingen:

  1. Well thanks for the link. I'll drop on over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat leuk je hebt ook een mooie blog trouwens. wel heel leuk dat je zo anthousjast bent.
    groetjes marline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een blogontdekking voor mijn oudste, hij is een enorm natuurliefhebber, dank je wel.Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...