maandag 4 oktober 2010

thiz is the rezult of my give-away... And the winnar izzz...... ( trommelgeroffel ... )

... maar toch nog effe eerst dit ...
Het was gisteren zo'n mooie zalige nazomerdag en dus besloot ik daar ten volle van te genieten en te doen alsof het hartje zomer was : Ik installeerde me dus in mijnen hof.

't is eigenlijk een ' hofke ' en dan ziet dat er zo uit :


 

Nog eens van profiteren dat het goed weer is om mijn was buiten te laten drogen waardoor ik een paar dagen minder met was in huis zit, lekker tasje thee erbij, mijnen brei ( jaja ! ik doe er aan voort ! Goed hé ! )  , een dekentje voor als het effe te fris is zodat ik toch kan blijven volharden in mijn plan om buiten te zitten ... en ...

het doosje met knopen erbij...


... en tellen maar ....


.... en tellen maar ....







... en tot mijn verbazing blééf ik maar tellen ....





tot ....







Maw : daar zaten véél en véél meer knopen in dan ik had verwacht...
498 dus !!!!
Er was 1 iemand die er maar 2 knopen naast zat en op 500 gokte : mijn moeder...
Maar die heeft me dat gisteren voor het tellen gezegd en dus niet meegespeeld zoals het hoort. Dat telt dus niet mee ;). Maar anders had ze wel gewonnen . Knap van haar hé...

En dat wil ook zeggen dat er maar 1 iemand meer had geschat dan er in zaten... Maar die zat er dan met 700 wel héél erg ver boven ;)

Diegene die er het dichtst bij kwam, is ...

MOMENTS

Zij gokte namelijk op 436...

Proficiat Moments ! Mail je me je gegevens even door ? Dan komen ze naar je toe ! En iedereen bedankt om mee te doen !

7 opmerkingen:

  1. Daar zaten inderdaad heel veel knoopjes in! Moments gefeliciteerd!

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes,Yes,Yes ik glunder en ik bloos ben zo blij.Het is de eerste x dat ik meedoe met een Give Away en dan hem ook nog winnen.Mijn dag kan niet meer stuk.Dikke kus Sonja en ik zou zeggen LAAT MAAR KOMEN DIE MOOIE BELLIES VAN ME.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie je mail adres nergens vermeld staan klopt dat?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dat was ik :)
    Gefelicteerd moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk dat zij gewonnen heeft proficiat meis
    En een hardstikke leuke giveaway zo...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze in goede staat ontvangen en ze zijn in het echt nog mooier (groener dan ik dacht en dat komt goed uit want GROEN is ECHT MIJN KLEUR).Yippie 4 "me"
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...