donderdag 9 september 2010

loop eens met een theepot op je hoofd : blog in de kijker

Ook op deze blog ben ik eens toevallig terecht gekomen.

En mijn mond viel open van verbazing en bewondering.

Ik durf wel eens met een warme sjaal rond te lopen, maakte er al wel een paar zelfs, heb een hoop truien en jasjes met kappen, ... maar mutsen draag ik toch echt alleen als het echt moét.


Deze mutsen vind ik echter heel erg plezant ! Ik weet niet of ik er mee zou durven rondlopen.
( Alhoewel... ik heb al met raardere dingen rondgelopen denk ik ;) ... )
Ze zijn kleurrijk, sprookjesachtig( en daar hou ik wel van ) , fantasierijk, speels en origineel. Ze zien er zacht uit en schattig en ze zijn handgemaakt.
Met vilt. Daar ken ik ook niks van trouwens. Ik ga het mezelf ook niet aandoen om daar ook nog eens aan te beginnen... ( maar als ik zo iets zie, begint het toch te kriebelen ;) ... )

Ik vind deze dame en haar blog echt een vermelding waard in mijn ' blog in de kijker ' !

Wat vinden jullie er van ?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...