vrijdag 17 september 2010

hier is hij : mijn give away !

Zoals beloofd een give away omdat ik ( meer dan ) 50 volgers heb. Want ik geef het toe : ik ben wel blij dat mijn  blog bekeken en gelezen wordt. Bloggen is plezant, maar zonder publiek zou de lol er snel af zijn.

Ik heb speciaal nieuwe bellen gemaakt voor mijn give away, en wel de volgende :




Het zijn bellen met hartjes van aventurijn, een zoetwaterpareltje , een klein kraaltje van amethist, metalen ketting en ringetje, zilveren en verzilverde nietstiften en een sterling zilver haakje. Ze zijn - zonder haakjes - net geen 4 cm lang.

Hoe kan je meedoen ?
Er zijn 3 zaken waaraan je moet voldoen :

1. Ik zocht een manier om te selecteren wie ze zou krijgen, en heb er 1 gevonden...
Een paar dagen geleden kocht ik dit sigarenkistje met knopen in de kringloopwinkel. En als schifting om te bepalen wie de bellen krijgt, zou ik graag hebben dat jullie raden hoeveel knopen er in zitten. Diegene die er het dichtste bij zit, krijgt ze toegestuurd. Ik kan niet veel tips geven want ik heb ze zelf nog niet geteld. Dat doe ik pas nadat de give away is afgesloten. Maar ik kan al wel zeggen dat het kistje zelf 13cm op11 cm op 4 cm groot is en het is vol. De grootste knoop is 2,5 cm groot, de kleinste ongeveer een halve centimeter.


2. je moet volger zijn

3. je moet op dit bericht reageren met dus de gok naar het aantal knopen.


Je kan meedoen tot 3 oktober middrnacht. Op maandag 4 oktober maak ik bekend wie gewonnen hefet.

Zo! Spannend zo'n give away ! ik ben erg benieuwd !!!!

24 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke Giveaway! Ik vind het heeel moeilijk om te raden, maar na een paar minuten turen denk ik dat het ongeveer 220 knopen zijn... spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou iemand moet eerst zijn.En voor deze prachtige bellen doen we wel een gokje hé.Ik denk 436 knopen waarvan 97 van 1,25cm doorsnee.hahaha grapje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een complete ramp in zo'n dingen :-)))

    euh... 'k Ga er naar slaan gelijk naar de vliegen: 333 nah :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging. Ik zou zeggen 420 knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my, got to try. Next post I'll set it all up. the little blue hearts are spectacular.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! En zulke mooie oorbellen, daar moet ik wel een gokje voor wagen. Ik denk 183 knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give-away!

    Bij deze ben ik volger geworden. Ik denk dat er 186 knopen in het sigarendoosje zitten.

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh, wat een originele opdracht!
    Ik denk .....145!
    SPANNEND!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bellen... Leuk zoveel volgers al! Ik doe een gokje : 174 knopen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat leuk én wat moeilijk.. ik denk 198! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk 700! Ik volg je al.
    Groetjes Michaja
    p.s. Ik zet je ook op mijn sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige oorbellen heb je gemaakt,en dan nu gokken...hmm...tja...ok dan ik gok op 156, nu kan ik alleen nog afwachten en duimen. Gefeliciteerd nog met je ruim 50 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je weet dat ik een fan ben van je creaties dus doe ik zeker mee. Ik gok op 235 knopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgen doe ik al een tijdje
    maar ik ga voor die bellen een cijfer noemen
    ehhhhhhh 138 knopen denk ik
    is toch wel leuk zoiets organiseren, mmmmmmm eens flink over nadenken....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is altijd leuk raden naar de hoeveelheid , zeker als het prijsje erg mooi is....ik denk dat het er 143 zijn.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben viavia op je blog terecht gekomen, en dan is er al meteen een give-away. leuk, leuk, leuk.
    Ik gok op 164 knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe ook een gokje en zeg 133 knopen.

    Leuke blog. (ben nu dus volger)

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke give-away! Ik doe graag mee :-)!
    Ik schat het aantal knopen op: 203

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pfew! Hoeveel knoopjes zouden daar nou in zitten....
    Ik doe een gok 186?
    Ben benieuwd hihihi.... ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie oorbellen! Ik maak graag een kans.
    Gokken is niet mijn sterke kant, maar kom aan, 295 knopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk 300 knopen, op de gok!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...