vrijdag 17 september 2010

de postbode belde me wakker deze morgen....

...met een kadootje !!!! ( dat mag hij dus nog doen ;) )
Het was het pakje van de give away van Ilse van blog vierenveertig
Ik heb er eentje van gewonnen namelijk !

En dit zat er in :

het zijn 3 matroesjkamaatbekers voor in de keuken
een kaartje
en een tijdschrift dat ik nog niet ken en heel grondig ga doorspitten want het ziet er echt héél erg super uit : de FLOW


héél erg bedankt Ilse !!!!!!!!!!!
Ondertussen ben ik al een tijdje druk aan het haken, maar meer dan dit krijg je er nog niet van te zien ;)


Zo, en nu ga ik eens werk maken van mijn eigen give away dus hou mijn blog in de gaten !





lalallalalallalalalalallalaaa!!! ( dat doet een tof  kadootje op je nuchtere maag met mensen hé ;) )

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige maatbekers!! I love matroesjka poppen.
    Ben benieuwd wat voor mooi's je aan het maken bent!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...