donderdag 16 september 2010

blog in de kijker : wondermind : zelf kralen maken van papier

Vrij snel nadat ik in blogland terecht kwam, ben ik de blog van 'wondermind' , alias amelia lune , beginnen volgen.
En de laatste tijd houdt zij zich vooral bezig met het maken van papieren kralen.


Zij zal ongetwijfeld niet de enige zijn die dat doet.
Meer nog : ik heb zelfs in mijn directe omgeving iemand gezien die er erg mooie maakt !
Maar op deze blog vind je tutorials zodat je het zelf ook kan proberen. Het lijkt me echt niet moeilijk, je hebt er niet veel voor nodig en je raakt op een plezante manier van je stapel oud papier vanaf.

Ze vertelt niet alleen hoe je ze moet maken, ze geeft ook nog eens extra nuttige tips én laat juwelen zien die ze met haar kralen heeft gemaakt. En dat ziet er trouwens verrassend goed uit !

Dus als je het voelt kriebelen en zelf eens kralen wil maken en aan recyclage van oud papier wilt doe : de blog van amelia lune is waar je moet zijn !


Oh : en effe nog meedelen dat ik mij give away bij 50 volgers niet vergeten ben ! : ik heb een plan ! ik moet het alleen nog uitvoeren, hopelijk in het weekend !

6 opmerkingen:

  1. ben eens gaan kijken, leuk, geeft mooie resultaten

    chris V.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for the introduction. There are so many interesting crafts nowadays.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mieke,
    Best mooie resultaten he...en een goed idee om eens uit te proberen in de crea op mijn werk. Jouw BLOG blijft me verbazen :o)))
    Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de link, erg mooi! Nog even een antwoord op je vraag..ja, ik stop met mijn blog en blog vanaf nu verder met mijn zus op Dutch sisters blog.
    Groetjes, Corry

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...