donderdag 19 augustus 2010

blog in de kijker : romantische juweeltjes van Miranda - mirlady

Miranda Groenendaal kom ik al een tijdje tegen op het sieradenforum waarvan zij 1 van de beheerders is.
Zij maakt natuurlijk zelf ook juwelen en die zijn te bewonderen op haar blog.

Ik maak nu al een paar jaren juwelen en ik denk dat ze er best mogen zijn : Ik ken wat technieken en heb wat materiaal en heb genoeg goede smaak om wat dingen samen te voegen tot iets moois.
Ik ben fier op wat ik maak, maar ook realistisch genoeg om te weten dat het niet exceptioneel is.

De juwelen van Miranda zijn dat wel : zij maakt erg romantische dingen, heeft heel erg haar eigen stijl en vindt zelfs zelf technieken uit ;).

En af en toe maakt ze een tutorial om haar enorme vaardigheid in het maken van juwelen te delen. Zoals deze vlindercabochon . Ik ben zelf geen liefhebber van cabochonarmbanden en zal er niet direct 1 maken, maar ik zie wel wanneer ze mooi zijn en goed gemaakt... En die van Miranda voldoen aan beide eisen.

Kortom : ook Miranda verdient van mij absoluut een plaatsje in mijn ' blog in de kijker ' rubriek en ik hoop dat jullie allemaal een kijkje gaan nemen en van haar creaties zullen genieten !

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk blogbericht heb je (over mij) geplaatst! :-) Word er helemaal warm van en kan het heel erg waarderen!
    dankjewel!!
    Ik hoop dat ik nog heel lang inspiratiebron mag zijn voor velen!

    Groetjes van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan ! je verdient het ! en dan wil ik hierbij nog eens extra verwijzen naar je nieuwe site met rijgpatronen : www.
    rijgpatronen.nl
    Weeral zo'n verwennerij van je !

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...