woensdag 15 november 2017

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

De tuileries en het Louvre en omgeving zijn plekken in Parijs waar ik graag placht rond te kuieren met fototoestel in de hand. Het is er namelijk erg fotogeniek en ik kom er tijdens elk tripje wel wat foto's maken. Aandachtige lezers hebben wellicht in het verleden al meer foto's van daar zien passeren op mijn blog.


Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Ook deze keer schoot ik er heel wat plaatjes. 

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Niet alleen genomen toen ik er rondkuierde trouwens, maar deze keer ook gefotografeerd door de ramen van het Louvre zelf.

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Wat meer is: er komt na deze blogpost nog eentje met een lading foto's van die omgeving: ik hing er namelijk na mijn bezoek aan de kunstwerken in het Louvre ook na zonsondergang wat rond en ook daar heb ik mooie foto's van.

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Maar da's voor een andere keer. 

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Vandaag laat ik er nog wat zien de ik nam tijdens zomerse augustusdagen, naar mijn gevoel al veel te lang geleden.

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

En voor de rest moeten de foto's maar voor zichzelf spreken want ik heb vandaag geen goesting om veel te schrijven. Ik heb al heel de dag geschreven op het werk...

Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries
Parijs: fotogeniek Louvre en tuileries

Meer blogposts over Parijs ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com