zondag 22 oktober 2017

Blog in de kijker: Shocking Waste


Deze keer heb ik een erg jonge blog uitgekozen om wat extra aandacht te geven. Er staan nog maar 2 blogposts op maar het zullen er hopelijk heel wat meer worden. 

De blog 'shocking waste' wordt geschreven door Karine en zij begon met deze blog omdat ze elke keer weer zo schrikt van de ongelooflijke hoeveelheid troep die wij mensen creëren. Troep die onze planeet  hoe langer hoe zieker maakt.

Dus besloot ze niet bij de pakken te blijven zitten en in haar eigen leven alvast te proberen daar wat aan te doen.
Ze werkte een plan uit en daarin is ook een blog voorzien waarop ze haar plannen en bevindingen bijhoudt.



Ik kan daar ook hoe langer hoe minder tegen, tegen al dat overdreven consumeren en die overvloed aan afval die we produceren. Dus vind ik haar initiatief een nobel streven.


En met hoe meer we daar genoeg van hebben, hoe meer positief effect dat heeft. Daarom deel ik met alle plezier haar blog en doe ik met veel enthousiasme een oproep aan jullie allemaal om ook mee te zoeken naar manieren om die enorme verspilling en vervuiling wat te doen minderen. 


bron foto

Karine startte met een blogpost waarin ze haar beweegredenen en haar plannen uitlegt en schreef er ondertussen een tweede met wat cijfers over het afval dat zij en haar man en hond op 1 maand bijeen consumeert.

Haar eerste initiatief gaat over drinkbaar water en ik verwacht snel een verslag van wat ze daarrond heeft uitgeprobeerd.

Heb je graag wat inspiratie om daar ook mee aan de slag te gaan in je eigen leven? Heb je tips voor haar en haar lezers? Ga dan zeker eens kijken op haar blog! Ze zal het appreciëren en moeder natuur nog meer! 


Meer blogs in de kijker via deze tag of in de zijbalk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com