dinsdag 7 februari 2017

Instagramfan van bosw8errr

bron
Ik hou  van mooie beelden en ik hou - hoe langer hoe meer zelfs - van de schoonheid van bos en wei en hun bewoners.
Een instagramaccount die beiden dingen combineert hoort dus - het is gewoon een evidentie - onherroepelijk tot mijn favorieten.


bron
De boswachter achter dit account - intermezzo: geen idee of het een echte boswachter is trouwens. Lijkt me een tof beroep ook, al weet niet ik niet helemaal goed wat een boswachter juist doet. Maar heelder dagen in de natuur rondhangen en daar nog voor betaald worden ook lijkt me wel wat! : einde intermezzo - maakt heerlijke foto's van alles wat de natuur ons te bieden heeft.


bron
Van dit soort van plaatjes word ik helemaal rustig: mijn ademhaling vertraagt, mijn schouders die ik veel te vaak onbewust optrek door de spanning van het dagelijkse leven dalen af naar een relaxtere houding, en rond mijn mond vormt zich  een zachte glimlach zonder dat ik er erg in heb. En dat allemaal - echt waar! - gewoon van naar een mooie foto te kijken!
Vooral tijdens mijn ontbijt bij het begin van een werkdag - ik vind (werk)ochtenden namelijk vaak moeilijk - doen zo'n foto's me echt deugd en sscroll ik vaak even door instagram.


bron
Ik maak regelmatig zelf natuurfoto's. Maar waar ik rondhang met mijn fototoestel kom ik geen herten en schaapjes tegen en ook geen vossen trouwens. Alleen veel konijnen, af en toe wat paarden in een wei, wat loslopende honden en veel vliegend verkeer van allerlei pluimage of 'gevleugelte'.
Maar bosw8terrr ontmoet zoveel meer mooie beestjes en niet eens zover hier vandaan.
Wat ben ik blij dat hij zijn foto's deelt! 


bron

Hou je ook van mooie rustgevende natuurfoto's? Ga dan zeker eens kijken op dit instagramaccount! 

bron

Meer 'instagramfan van's' via deze tag of in de zijbalk...
PS: alle foto's in deze blogpost werden gemaakt door Evert-Jan Woudsma van bosw8err.
Follow

4 opmerkingen:

  1. Prachtige fotos, de natuur is altijd facinerend. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn inderdaad adembenemende beelden. Bedankt voor de Instagram tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de tip! Prachtige foto's.
    Ik ben ineens gaan kijken en ben ze ook beginnen volgen. Ik ben zelf ook een buitenmens en ook vaak nood aan een mooi stukje natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik snap wel dat je daar rustig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...