maandag 5 september 2016

Antwerpen: augustus in het park

Antwerpen: augustus in het park

De stad lanceerde dit jaar een hele maand zondagse picknicks met livemuziek en verrassingen. Maar het park in kwestie is niet zo drukbezocht, dus veel volk kwam daar niet op af...
Ik vind het altijd vreemd dat het er zo rustig is:  deze buurt is drukbewoond maar om de 1 of andere reden komen die dat park nooit in. Ik denk echt dat een paar van mijn flatbewoners boven me sinds ze hier wonen nog nooit een stapje hebben gezet in de groene oase die maar een straat oversteken van ons af gelegen is...

Antwerpen: augustus in het park

Maar dat dat vind ik eigenlijk niet erg. Daardoor kan ik in alle rust genieten van alles wat het park te te bieden heeft.
En er volop fotootjes maken natuurlijk, dat ook...

Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park
Antwerpen: augustus in het park

6 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com