donderdag 21 juli 2016

Blog in de kijker : spannende curiosa en oude foto's bij Messy Nessy Chic

Blog in de kijker : spannende curiosa en oude foto's bij Messy Nessy Chic
bron foto
Heb je je ooit al eens afgevraagd hoe de Koreanen in de VS gekleed waren zo'n 150 tot 100 jaar geleden? En wist je dat die grappige hoedjes droegen? ( Nee? Echt ni? Raar!!! )


bron foto
En wist je dat er een geheime ondergrondse bibliotheek bestaat in Parijs. In feite vind ik het zo'n speciaal verhaal dat ik zelfs niet zeker ben of het wel echt waar is ...

bron foto

Ooit al eens gezien hoe het er achter de schermen aan toe ging in de ateliers van Madame Chanel en anderen? 

bron foto
En wist je dat oude stoffige brandweerauto's zo mooi waren? En dat deze zomaar staan te verkommeren in Lyon?


Bron foto
Vanessa, alias Messy, vertelt je graag over al haar curieuze vondsten op het internet.
En ik lees dat dan weer graag. Zo gaat dat dan .... :D


bron foto

Hou jij ook van oude foto's, mooie dingen en bijzondere weetjes? Dan moet je zeker eens gaan lezen op deze blog!

Meer blogs in de kijker via deze tag...

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com