vrijdag 10 juni 2016

DIY - 3-hoekoorbelletjes met gele kraaltjes/triangle earrings with yellow beads


DIY - 3-hoekoorbelletjes met gele kraaltjes/triangle earrings with yellow beads

Geel met koper vandaag. Hier gaan we! 
Today I have some yellow and copper for you....

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES: 
materiaal:
- 2 gefaceteerde buttonkralen, ik gebruikte gele picassobeads.
- 4 kleine gefaceteerde kraaltjes, de mijne zijn geel.
- oorhaakjes
- 4 lange tussenstukjes met gaatjes aan elke kant.
- 2 open ringetjes
gereedschap:



material:
- 2 faceted button beads, I used yellow picasso beads.
- 4 faceted smaller beads, I used yellow ones.
- ear wire
- 2 head pins or eye pins or a piece of metal wire.
- 2 jump rings
- 4 long connectors with an eye on each side.
tools:
- round nose pliers
- 2 flat nose pliers
- cutting pliers



DIY - 3-hoekoorbelletjes met gele kraaltjes/triangle earrings with yellow beads

ZO MAAK JE HET/DIY:

Rijg een klein kraalje + buttonkraal + groot kraaltje aan de nietstift, kettelstift of stuk metaaldraad en maak een oogje aan elke kant.

Thread a small bead + button bead + small bead onto the head pin or eye pin or piece of metal wire and make a loop at each end.



Open de oogjes en hang aan elk oogje een tussenstukje.
Open the loops and attach a connector.



Hang de beide andere uiteinden van de tussenstukken aan een ringetje.
Attach both other ends of the conectors onto a jump ring.


Hang een oorhaakje aan het ringetje en je eerste belletje is klaar.
Attach an ear wire onto the jump ring.



Maak er nog eentje en je hebt een paar...
Make another one...



Je kan natuurlijk totaal andere kralen gebruiken, eigenlijk is dat zelfs toffer dan mijn ontwerp klakkeloos na te maken ;). 
Of course you can use totally different beads. In fact that's even better than just copying my design ;) .



Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com