maandag 4 januari 2016

Mozaïek van de maand : december 2015 en alle mozaïeken van 2015

De mozaïek van december is vrij bescheiden geworden. Niet dat ik niks deed, maar ik heb er nog geen publiceerbare foto's van. Als alles goed is gegaan ben ik net terug van een heerlijk weekje Marokko waar ik naar goede gewoonte zeer veel foto's heb gemaakt waar ik jullie tot vervelens toe mee ga bombarderen de komende weken.
En ik breide ook een sjaal in het tofste garen dat ik ooit in mijn handen heb gehad maar daar moet ik nog foto's van maken. 


1 : DIY oorbellen met vierkanten  2 : diy kerstboombellen 3 : kerstsfeer in Antwerpen 4 : viskens in de zoo

En ik heb omdat er weer een jaartje voorbij is alle mozaïeken van het voorbije jaar eens op een rijtje gezet .... Dat zit er zo uit :

januari 2015

2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com