vrijdag 1 januari 2016

mijn juwelentutorials van 2015/my jewelry DIY's of 2015

In 2015 zette ik mijn gewoonte verder om elke vrijdag een tutorial te plaatsen. Meestal van juwelen, de andere tutorials heb je eerder deze week al zien passeren.
En in de loop van januari besloot ik er nog een schepje bovenop te doen door ze in het Engels ( met haar op, dat wel :) ) te vertalen.
Hieronder een overzicht van alle juwelentuts die ik schreef in 2015. Klik gewoon onder de foto en je komt op de desbetreffende blogpost terecht 

In 2015 I continued my habbit to write a weekly tutorial. And in january I decided to make it a bit more difficult for me by translating them in ( a kind of ) English.
In this blogpost I present you all the jewelry tutorials I wrote in 2015.
Just click on the link under the picture for the original blogpost ...

The first and second one are not translated, the  others are .

strassoorbellen
DIY oorbellen/earrings 'peacock'
3-dubbele strassarmband
gehaakt tussenzetsel/crocheted ornaments

klavertjesoorbellen/clover earrings
schommeloorbellen/swinging earrings 
zwevende meerdradige ketting/floating multi string necklace
oorbellen in zwart en goud/earrings in black and gold
oorbellen met franje/earrings with fringe
kralenkapbellen met ketting/bead cap earrings with chain
vilten oorbellen/felt earrings
groene oorbellen met ketting/green earrings with chain
gouden oorbellen met ketting/golden earrings with chain
oorbellen met ringen/earrings with rings

oorbellen/earrings Bollywood

oorbellen/earrings jellyfish
spiraalarmband/spiral bracelet
apache-hippieoorbellen/apache-hippie earrings
duoketting/double string necklace
vogelbellen/earrings with birds
ijspegeloorbellen/icicle earrings
earrings/oorbellen cascade
Parijse ketting/Parisian necklace
augustusoorbellen/earrings august
aubergine-armband/eggplant bracelet
kronkelbellen/earrings with a twist
herfstbellen met blaadjes/fall earrings with leafs 
3 op een rij/3 in a row
eenvoudige staafjesoorbellen/simple stick earrings
ruffle oorbellen/ruffle earrings 
Driehoekoorbellen/triangle earrings

met dubbele hanger en tip / with double pendant and tip 
stokjesoorbellen met hanger/ earrings with sticks and pendant
ketting met vierkanten/necklace with squares
kralenkapbellen/bead cap earrings 
kerstoorbellen/Christmas tree earrings
oorbellen met vierkanten/earrings with squares

Benieuwd naar de juwelentutorials van 2014 ? Die vind je in dit overzicht...
You can find the jewelry tutorials of 2014 here ( but only in dutch ) 

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com