maandag 28 december 2015

mijn uitstapjes van 2015 / the trips and visits I made in 2015

Eigenlijk heb ik dit jaar weer best een hoop mooie dingen gezien.
En meestal schrijf ik daar dan een blogpostje over.
Het leek me vervolgens een tof idee om al die blogpostjes eens op een rijtje te zetten, want misschien heb je wel eens zin om 1 van mijn uitstapjes te herhalen.
En ik vind het gewoon plezant om al die herinneringen nog eens te laten passeren.
Bij deze....
Gewoon op de linkjes onder de foto's klikken om op de originele blogpost terecht te komen....

I saw a lot of beautiful things this year.
And I often wrote a blog post about it.
I had the idea it would be fun to collect all those blog posts from 2015 in 1 blogpost.
You may find some inspiration in them.
Just click on the link under the picture for the original blogpost ...


borgerrio
het theaterplein in Antwerpen
de sint Pauluskerk in Antwerpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com