donderdag 27 augustus 2015

Instagramfun #2

Ik blijf genieten van instagram en van het maken van foto's met mijn minitablet.
Ik hou namelijk erg van beelden (maar dat hadden jullie wel door zeker ;) ) en een medium dat dient voor het delen van beelden is dus echt iets op mijn lijf geschreven.
Ik vrees dan ook dat ik er enthousiast ingevlogen ben :).
Ik vind het trouwens ook plezant om foto's met mijn tablet te maken. Die zijn vaak niet zo scherp, maar je kan ze door een aantal filters halen op de tablet zelf en ook nog eens op instagram en daardoor worden vaak niet zo opvallende foto's toch nog tof.
Hieronder een selectie van wat beelden die ik de afgelopen tijd op instagram postte. 
En wil je ze echt allemaal zien, dan moet je daar maar gaan kijken ;).  

Instagramfun  #2
bloemen in een hoekje van de tuin op het werk = tropical 

Instagramfun  #2
eventjes wachten op de tram in de Antwerpse metro ...

Instagramfun  #2
handgemaakt kadootje voor mijn verjaardag 

Instagramfun  #2
' een man en zijn gitaar  ' 

Instagramfun  #2
ik hou van mijn cactusjes ! 
Instagramfun  #2
een kaartje uit frankrijk !
Instagramfun  #2
' the lady in green ' 

Instagramfun  #2
zomerse zonnebloem

Instagramfun  #2
is dat geen mooie tomaat-eigen-kweek ? 
Instagramfun  #2
ergens onderweg ... 

Instagramfun  #2
ontbijt
Instagramfun  #2
taart bij de mama op een baaldag werkt altijd ! 

Instagramfun  #2
fun fun fun ! 

8 opmerkingen:

  1. Ik vind Instagram ook echt zo leuk! De kracht van het beeld vind ik een mooi concept. Ik ga je volgen!

    groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had me aangemeld op instagram om foto's van anderen te kunnen zien en was van plan er zelf niets op te zetten, maar ik vind het toch leuk en heb er inmiddels toch foto's op geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's heb je gemaakt. Ik plaats er heel graag foto's op en je kan ze inderdaad daar leuk bewerken. Het leuke er aan is, je komt in contact met mensen van overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er echt helemaal niks mee... Het is waarschijlijk zo iets van you love it or you hate it. Nou ja zo ver wil ik niet gaan hoor maar ik heb hetzelfde met twitter, vind ik ook niks... tja.... :-/

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moooooooie beelden! Ik ben ook heel visueel ingesteld, maar heb eerlijk gezegd nog niet ge-instagramd. Moet ik eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook helemaal in de ban van Instagram, daardoor heb ik mijn blog verwaarloosd maar je komt er mensen van heel de wereld tegen die de dingen zien zoals ik ze zie, fascinerend vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen Instagram jammer genoeg omdat ik maar een heel simpel gsmmetje heb en gene tablet maar als ik een nieuwe gsm koop ooit dan ga ik zeker volger worden...

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com