donderdag 18 juni 2015

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 10

Ik vind de combinatie van zwart/wit met kleur erg plezant. Dat liet ik hier ook al zien .
En als je mijn vorige blogposts hebt gezien , dan heb je wellicht ook gemerkt dat ik veel gebruik maak van kleine vierkantjes als achtergrond... Ik vind dat namelijk tof om te doen en het heeft een mooi effect.
Een andere favoriete techniek van mij zijn de zwarte bolletjes in verschillende formaten . 
Hier nog wat tekeningen uit mijn boekje waarbij ik die dingen kwistig gebruikte : 

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 10
6 maart 2014


Uit mijn 2de tekenboekje - deel 10
15 december 2014
Uit mijn 2de tekenboekje - deel 10
15 september 2014
Deze tekeningen zijn allemaal gemaakt met kleurpotlood en zwarte stiftje en bij de 2de gebruikte ik ook een witte acrylstift.
Meer tekeningen uit mijn boekjes vind je hier.


1 opmerking:

  1. Mooi! Ik houd ook erg van blokjes, streepjes en rondjes tekenen, lekker zen hè :)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com