woensdag 13 mei 2015

Leve de rommelmarkt !

Leve de rommelmarkt  !

Het was rommelmarkt op de Dageraadsplaats in Antwerpen afgelopen zondag.
En dat is beetje een reis in de tijd naar het verleden voor mij : ik heb ooit zeer veel uren doorgebracht op dat plein, eigenlijk was dat een beetje een verlengenis van mijn living.
Maar nu kom ik er al jaren bijna niet meer, alleen af en toe als het nog eens rommelmarkt is.

Leve de rommelmarkt  !

Het zonnetje scheen en ik had afgesproken met een deel van de familie op een terrasje met een lekker drankje.
Kon niet tegenvallen dus...
En ondanks het feit dat dit een hippe rommelmarkt is met navenante prijzen heb ik toch ook wel wat superkoopjes gedaan.
Zoals daar zijn : 

Leve de rommelmarkt  !

4 zomerse bloesjes voor een euro 't stuk. 


Leve de rommelmarkt  !

Een ' chaud plat ' in porselein om mijn theepot warm te houden voor 1 euro.


Leve de rommelmarkt  !

14 bolletjes roze katoen voor 3 euro in totaal ! 

Leve de rommelmarkt  !

2 paar oorbellen om af te breken maar ik vind ze zo ook mooi en misschien hou ik ze wel zoals ze zijn voor een euro 't stuk
( toevallig heb ik net ook een paar gemaakt met zo'n kettinghangertjes 1 van volgende weken krijg je ze voorgeschoteld als tutorial ;) ) .
En een afbraakketting voor 20 cent...




















Krijg je nu ook geen zin om eens te gaan snuffelen op een rommelmarkt ? 

6 opmerkingen:

  1. Vroeger wel veel geweest op rommelmarkten, maar mijn huis is vol! En dan zou ik toch onweerstaanbare spulletjes mee naar huis slepen!
    Vind de bolletjes garen wel een heel goeie vangst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) Jazeker, maar dat is ten strengste verboden... Eerst spullen naar de rommelmarkt brengen ;) Je hebt mooie koopjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel toffe aankopen gedaan! Ja, ik verlang terug naar de rommelmarkten, zo plezant om te gaan snuisteren tussen de rommel en dan iets te vinden wat je al lang zocht. Maar misschien zou ik best ook eerst wat verkopen????
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com