donderdag 21 augustus 2014

Lissewege: beelden en lichtjes ...

Weer een jaarlijkse traditie in wording, het is toch al de derde keer dat ik er kom :).
Dat komt omdat vriend Nick in de buurt van Lissewege woont en ik wil hem toch graag elke zomer een keertje bezoeken.
En vriend Nick en ik : daar komen altijd boeiende uitstapjes van ... .

Lissewege: beelden en lichtjes  ...

Lissewege - ik vertelde er al eerder over - is naast een mooi dorpje ook een erg kunstminnend dorpje.

Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...

In de zomer organiseren ze er elk jaar een 'beeldenroute' en ik heb daar een deel van gezien... .
Maar 'een deel'  want ik ben ook nog wat andere toffe dingen gaan bezichtigen... .

Lissewege: beelden en lichtjes  ...

Tot 14 september kan je er nog gaan kijken.

Lissewege: beelden en lichtjes  ...

En dat is helemaal gratis ! 

Lissewege: beelden en lichtjes  ...

Voor extra sfeer kan je best op 22 en 23 augustus naar Lissewege gaan: dan is het er 'lichtfeest' en wordt de beeldenroute in de kaarsjes gezet.
Ik heb dat zelf nog niet gezien (boodschap aan mezelf: volgend jaar beter plannen m(i)e, dan kan je dat ook eens zien !) maar volgens mij moet dat heel tof zijn.

Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...
Lissewege: beelden en lichtjes  ...



7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Het was fijn je in levende lijve te leren kennen, als ik in de buurt ben spreken we zeker nog eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé ! dat vond ik ook ! Ik hoop dat we niet te luidruchtig waren want als ik met mijn mama op stap ben ;) ... En ik kom nog wel eens naar daar, dus we zien mekaar nog wel eens . Heel erg bedankt trouwens !

      Verwijderen
  2. Oh, ziet er tof uit ! Moet ik onthouden om eventueel eens te gaan kijken de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er prachtig uit allemaal! Zeker het bekijken waard zo te zien, bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorig jaar had ik dit blogbericht ook al gepind, maar toen ben ik er niet geraakt ... ik hoop dit jaar wel! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com