donderdag 19 juni 2014

Gemaakt: tedere bellen...


Ik heb een lading bellen te showen.
Deze keer allemaal zachte tedere knuffelbellen.
Dat komt omdat ik pas een hoop roze en bloemenkralen heb gekocht en daar nu even verliefd op ben...

' suikeren bloemen ' 
Mooie donkermetalen bloemornamenten met roze glaskralen en zeegroene glashangertjes.
Ik gooide er nog wat brasskleurig metaal tegenaan en dan heb je dit...

' suikeren bloemen '
' pearl orchid ' 
Keramieken orchideetjes , een roos glaskraaltje en acryl druppelkralen.
Dat samen geeft dit superromantisch resultaat.
Ze zijn 4,5 cm lang.

' pearl orchid '

' boeket '
Ik draaide nog wat met koperdraad en kreeg deze krullen. Daaraan hing ik wat zacht gekleurde bloemetjes in glas en ze hangen sindsdien vastgekluisterd aan mijn oren...
Totale lengte : net geen 6,5 cm

' boeket '

' roos blauw goud ' 
Indrukwekkende glaskralen in doorschijnend blauw glas met een gouden kader en een Tsjechische roze glaskraal met wat goudkleurig metaal.
Deze bellen zijn bijna 7 centimeter lang.

' roos blauw goud '

' een grote bloemekéé ' 
Bellen met ringen die ik vol hing met bloemekes en roze kraaltjes en zelfgedraaide spiraalhangertjes met daarboven een mooie grijsblauwe glazen bloemenkraal.
Ook hier gebruikte ik weer brasskleurig metaal om alles af te werken.

' een grote bloemekéé '

' klimroos ' 
Metalen wat art deco-achtige hangers met roze glazen bloemetjes en metalen oorhaakjes.
totale lengte : 6 cm

' klimroos '

' regendagen '
Ik krijg maar geen genoeg van dit ontwerpje. Ik maakte ze al met goudsteenkraaltjes, met groen gemeleerde kralen, met blauwe rijstkraaltjes .... en nu met roze glaskraaltjes en crémekleurige rocailles.
Deze zijn 5,5 cm lang.  

' regendagen '


Zo.
Bedankt voor uw aandacht ! :)

Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com