vrijdag 6 juni 2014

DIY oorbellen met geëmailleerde hangers

Met een deel van de geëmailleerde onderdelen die ik vorige week liet zien, maakte ik deze bellen...


DIY oorbellen met geëmailleerde hangers


BENODIGDHEDEN : 

materiaal :
- 2 oorhaakjes
- 6 geëmailleerde druppels
- 6 ringetjes
- 2 bloemvormige chandeliers met 6 gaatjes
- 2 opvallende glaskralen
- 2 kettel- of nietstiften


gereedschap : 
- 2 platbektangen 
- 1 rondbektang
- 1 kniptang

DIY oorbellen met geëmailleerde hangers

 ZO MAAK JE HET : 


Rijg de mooie kraal op een niet-of kettelstift en maak een oogje aan elke kant.







Open de ringetjes en hang er telkens een druppelvormige hanger aan en bevestig die vervolgens aan een oogje van de bloemvormige chandelier. Hang zo drie hangers - naast mekaar - aan de chandelier . Open de ringen op de wijze zoals hier beschreven.

Hang de mooie kraal vast aan het oogje recht tegenover de middelste hanger.

Eindig met een haakje aan de andere kant van de kraal ...


...en de eerste bel is af ! 


DIY oorbellen met geëmailleerde hangers



















Zonnig weekend allemaal ! 

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

  1. zeer geslaagd! de witte kleur frist het geheel mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com