maandag 30 december 2013

nog bellen met chandeliers...

Zelfs in daglicht vind ik het momenteel moeilijk om foto's te maken.
Maar soit, ik heb er toch een paar die ik kan tonen, maar het heeft veel zweet en tijd gekost !

'Victoriaanse bellen met blauwe regendruppels'
Deze bellen bestaan uit een combinatie van 2 ornamenten met jeansblauwe druppels en bronskleurige facetdruppels.
Ze zijn 7 cm lang.

'Victoriaanse bellen met blauwe regendruppels'
' poespas '
Voor deze bellen gebruikte ik dezelfde opbouw als de bellen die ik afgelopen vrijdag liet zien.
Alleen hing ik er deze keer zeegroenblauwe ronde glaskraaltjes aan.
totale lengte 8 cm

' poespas '

' 3 op een rij ' 
En voor de laatste hing ik 3 dezelfde kleine ornamenten aan mekaar en vervolledigde ze met groene glaskraaltjes en een rookkleurig tolletje onderaan.
Deze bellen zijn 8,5 cm lang.

' 3 op een rij '


1 opmerking:

  1. So stunning! I love how easily you pair things. I would never have guessed they are handmade. You have an amazing talent :)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com