zaterdag 16 november 2013

plezant begin van de dag ...

..was het toen ik onlangs op een druilerige morgen de brievenbus opendeed : 
er lag een pakje in voor mij en de inhoud bekoorde me enorm... .

plezant begin van de dag ...

Een tijd geleden won ik een tas op de blog van Emmel. 
Maar toen die maar niet kwam vreesde ik dat ze ergens  was kwijt geraakt in de ondoorgrondelijke machinerie  van de post...
Toen ik wat beschroomd Emmel daarvan inlichtte, vertelde ze (gelukkig) dat er iets was misgelopen met de tas en ze een nieuwe zou maken.
En die kreeg ik in de bus...
De eerste tas die ik won vond ik erg tof.
Maar deze vind ik echt nog véél véél mooier!
Ik hou namelijk van streepjes!
En van oranje !
Ik ben er helemaal verliefd op.
Ik zeulde de tas al wat mee van winkel naar werk maar overweeg nu om ze gewoon tot handtas te bombarderen. Ze is namelijk niet alleen erg mooi, maar ook lekker groot en ik sleur graag mijn half huishouden mee... Ge weet nooit wanneer je dat allemaal kan gebruiken ;) .


Er zat ook nog een ritszakje bij, ook al in gebruik genomen.
Mijn grote kleurpotloden voor tijdens vergaderingen zitten er in...


Heel erg bedankt Emmel!
Ik vind dit een heel erg mooie kado !

7 opmerkingen:

  1. Fijn om onverwachts iets te krijgen en zeker als dat dan nog zo blijkt aan te slaan. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je hebt heeeeeel lang moeten wachten he. Fijn dat je er plezier aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind 'm ook erg leuk! Veel plezier ermee! Hihi, grappig dat jij ook van alles met je mee sleept. Heb gisteren mijn blogje voor de volgende foto's van de Photochallenge zitten schrijven, niet verklappen hoor, maar daarin gaat het ook over tassen met veel inhoud ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com