maandag 4 november 2013

Hoops en andere oorbengelende dingen...

Ik vond zeer mooie zeer grote koperen en brasskleurige hoops om bellen mee te maken.
En ik maakte ook nog wat andere bellen ...

drop !
"drop !"
Grote diepblauwe glaskralen met koperen onderdelen .
totale lengte 5 cm


"gypsy in the woods"
"in the woods"
prachtige zeer grote koperen ornamenten met groene en okerbruine glaskraaltjes
totale lengte : 8,5 cm

"gypsy sea"
"Boho sea"
grote brasskleurige hoops met groenblauwe glaskralen en oranje accentjes van rocailles
totale lengte :  8,5 cm


trosjes van zeeblauwe glaskraaltjes  met een grote glaskraal in créme met een heel klein beetje zacht roze er in  en een hoop brasskleurig metalen onderdelen
trosjes van zeeblauwe glaskraaltjes
met een grote glaskraal in créme met een heel klein beetje zacht roze er in
en een hoop brasskleurig metalen onderdelen

Een herinnering aan mijn mooie zomerse vakantiedagen in Oostende.
totale lengte : 4,5 cm


"gypsy holiday"
"Boho holiday"

"gypsy cinderella"
"Boho cinderella"
Gigantisch mooie en grote hangers met 9 hangertjes van glas .
totale lengte : 8,5 cm

"rosalie"

"rosalie"
Bellen met trosjes van grijzige lichtblauwe glaskraaltjes en rode Picasso glazen kralen
met metalen onderdelen
aan sterling zilveren handgemaakte ( niet door mij ) haakjes

totale lengte : 4,5 cm


3 opmerkingen:

  1. Mooie bellen!! De trosjes met zeeblauwe glaskraaltjes zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I constantly spent my half an hour to read this website's
    posts everyday along with a mug of coffee.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com