maandag 18 november 2013

de kralen-uit-Praag-bellen

Ze lagen er ondertussen al een tijdje, de prachtige rechthoekige kralen die ik kocht in Praag.
En ineens was daar de inspiratie en kon ik er zelfs verschillende bellen mee fabriceren...
Ik vind ze wat bij de herfst passen, vandaar de plotse inspiratie waarschijnlijk ...

"caramel cappucino versie 1"
"caramel cappucino versie 1"
zeer mooie glaskralen die ik meebracht uit Praag met jaspiskraaltjes en geverfde howlietschijfjes met koperen haken 
totale lengte : bijna 6,5 cm


"capuccino versie 2"
"capuccino versie 2"
zeer mooie glaskralen die ik meebracht uit Praag met een jaspiskraaltje en een glazen hangertje aan brasskleurige haken
totale lengte : 6 cm

"capuccino versie 1"
"capuccino versie 1"
zeer mooie glaskralen die ik meebracht uit Praag met een howliet schijfje en jaspiskralen aan koperen haken
totale lengte : 5 cm

"caramel capuccino versie 2"
"caramel capuccino versie 2"
zeer mooie glaskralen die ik meebracht uit Praag met een geverfd howlietschijfje, en mooie brasskleurige ruitvormige kralen aan brass haakjes
totale lengte : net geen 6 cm

4 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com