dinsdag 7 mei 2013

machtige pracht

machtige pracht


6 opmerkingen:

  1. Soms maak je van die foto's, waarvan je dan denkt; jeetje, gewoon heel goed gelukt! Je hebt de perfectie wat mij betreft benaderd! :-) In sepia denk ik ook héél mooi...
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd heel erg mooi!!

    Ik heb nu pas je reactie gezien op mijn postje met de bloemenkinderen... Als je wil maak ik copies van het volledige boekje en mss kunnen we zo iets swappen?

    Als je nog steeds intresse hebt mail je me maar ok? vlaemynckevi@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mooiste manier om een boom te trekken, heel schoon gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com