donderdag 30 mei 2013

bellen met keramiek

Op een etsy-bijeenkomst een tijdje geleden ontmoette ik Kay van Kay's crea corner (#nosponsor) .
Zij blijkt uit het Antwerpse te komen en maakt vanalles in keramiek.
Ook kralen.
Dus bestelde ik in haar shopje een paar snoeren robuuste keramieken kralen en maakte daar alvast deze schoonheden mee...

blue jeans en oranje hart
Ik maakte een jeanskussentje van gerecycleerde jeansstof ( een kapotte jeansbroek dus ;) ) , haakte een oranje hartje en combineerde dat met een oranje keramieken kraal van Kay, een glazen blauwe druppelkraal en wat koperwerk...
Ze zijn 6,5 cm lang.

blue jeans en oranje hart  Ik maakte een jeanskussentje van gerecycleerde jeansstof ( een kapotte jeansbroek dus ;) ) , haakte een oranje hartje en combineerde dat met een oranje keramieken kraal van Kay, een glazen blauwe druppelkraal en wat koperwerk...

red cubes
De vierkante wijnrode keramieken kralen combineerde ik met een houten schijfje, een houten kraaltje en een turkooiskleurige edelsteenkraaltje.
Ik hing ze aan een handgemaakt ( maar niet door mij ) stel lange koperen haken.
Deze zijn 5 cm lang.

red cubes  De vierkante wijnrode keramieken kralen combineerde ik met een houten schijfje, een houten kraaltje en een turkooiskleurige edelsteenkraaltje.  Ik hing ze aan een handgemaakt ( maar niet door mij ) stel lange koperen haken.

de pruimen
Paarse wat onregelmatige ronde keramieken kralen ( ze zijn allemaal wat onregelmatig van vorm wat ze nog mooier maakt vind ik ) met een glazen amethistkleurige glaskraal en een hoop koper.
Deze zijn 5,5 cm lang

de pruimen  Paarse wat onregelmatige ronde keramieken kralen ( ze zijn allemaal wat onregelmatig van vorm wat ze nog mooier maakt vind ik ) met een glazen amethistkleurige glaskraal en een hoop koper.

Alledrie hangend op een rijtje...
Bellen moeten ' hangen ' namelijk ;) .

red cubes  De vierkante wijnrode keramieken kralen combineerde ik met een houten schijfje, een houten kraaltje en een turkooiskleurige edelsteenkraaltje.  Ik hing ze aan een handgemaakt ( maar niet door mij ) stel lange koperen haken.de pruimen  Paarse wat onregelmatige ronde keramieken kralen ( ze zijn allemaal wat onregelmatig van vorm wat ze nog mooier maakt vind ik ) met een glazen amethistkleurige glaskraal en een hoop koper.blue jeans en oranje hart  Ik maakte een jeanskussentje van gerecycleerde jeansstof ( een kapotte jeansbroek dus ;) ) , haakte een oranje hartje en combineerde dat met een oranje keramieken kraal van Kay, een glazen blauwe druppelkraal en wat koperwerk...


doei!!!

Meer juwelentutorials hier...
  • Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen.

4 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com