woensdag 27 februari 2013

Gehaakte hartenversiersels

Ik verwerkte de gehaakte hartjes in juwelen.
Ik plakte ze op haarschuifjes...

Gehaakte hartenversiersels

Kleefde er oorstekertjes op...


Gehaakte hartenversiersels

En verwerkte er 1 tot een ring...

Gehaakte hartenversiersels
Gehaakte hartenversiersels

Ik maakte ook nog een lading jeanskralen en kleefde op 1 paar ook een hartje.
Jeans en rode hartjes gaan gewoon goed samen.

Gehaakte hartenversiersels

Om te voorkomen dat ze gaan krullen, veegde ik over heel de oppervlakte achteraan lijm.
ik droeg de voorbije dagen de stekertjes en dat gaat goed.
Op de foto zie ik wel dat ik hier en daar wat met de lijm heb geknoeid. Maar met het blote oog zie je dat alleen op de ring.
Ik vind ook de gaatjes in het midden niet gesloten genoeg, maar misschien is dat de miss perfect in mij die boven komt;
Ondertussen haak ik er gewoon nog wat, en probeer ik vervolgens gewoon wat verder dingen uit.
Wordt dus zeker vervolgd !

8 opmerkingen:

  1. Je jeans-hartjes-oorbellen vind ik geweldig! Ik ben ook bezig met gehaakte oorbellen, heel anders weer. Een tip voor het dichttrekken van de magic ring: Ik gebruik daar een sieradentangetje voor, werkt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk !
    en inderdaad jeans en rood is een hele goeie combi !!
    ben benieuwd wat er verder nog komen gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi!!! en ik zie geen geknoeide lijm hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I would love a set of these, beautiful. Thanks for sharing at bacon time.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are really cute!!! I love the dangley earrings, and the stitching around the edges. Thank you for sharing. Have a great weekend.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OLÁ BONITO E DELICADA SUA ARTE,PARABÉNS.VALÉRIA.(BRASIL).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All beautiful!Thanks for sharing.
    Have a wonderful week!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com