woensdag 13 februari 2013

blog in de kijker : portretten bij Ilse

er zijn zo van die gelegenheden waarbij een kundige fotograaf wordt ingeroepen om alles en iedereen op de gevoelige plaat vast te leggen.


En die kundige fotograaf heeft daar wellicht ook een eigen gedacht van, over hoe dat best kan.


Ilse is zo'n fotografe en ze doet dat bijzonder goed...


Ik fotografeer ook graag.
En ik doe dat niet slecht, al zeg ik het zelf.
Maar mensen fotograferen, dat kan ik niet...
studiofotografie van mensen ook niet.
Ilse kan dat wel ...



Ilse heeft een blog waar ze wat van haar plaatjes laat zien en die zijn altijd mooi.
Beslist een bezoekje waard, haar blog !
En momenteel geeft ze nog iets weg ook !
Allen daarheen dus !



Alle foto's in dit blogpostje komen trouwens van haar blog ...

5 opmerkingen:

  1. Oh roodkapje! en die haar schoentjes mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm truly enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more
    often. Did you hire out a designer to create your theme?

    Outstanding work!

    My webpage: cheap cash advance loans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En bedankt nog om mijn blog in de kijker te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip, ze maakt inderdaad hele mooie beelden!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...