woensdag 2 november 2011

juwelen: Neon

Een tijdje geleden kocht ik op etsy toffe emaillen ornamenten in knallende kleuren. Ze zijn identiek aan voor- en achterzijde en echt heel erg mooi !
Ik maakte er eerder al bellen mee.
En het voorbije weekend maakte ik van een deel  - ik heb ook nog ornamenten in rood en blauw liggen ;) - nog wat moois : 

emaillen ornamenten met fuchia glastrosjes en klapoorhaken van metaal
Uit de neoncollectie : ' blinded by the light '
 emaillen ornamenten met fuchia glastrosjes en klapoorhaken van metaal
totale lengte : 5 cm



oranje emaillen hartjes met knalgroene glaskraaltjes en mini verzilverde haakjes
uit de neoncollectie : ' neon heart '
oranje emaillen hartjes met knalgroene glaskraaltjes en mini verzilverde haakjes
totale lengte : 5 cm

groene emaillen ornamenten met flashy glaskralen en mini verzilverde haakjes

Uit de neoncollectie : ' las vegas '
groene emaillen ornamenten met flashy glaskralen en mini verzilverde haakjes
totale lengte : 5,5 cm 
Groene  Tjechische en fuchia glaskralen met koperen haakjes

uit de neoncollectie : ' walking in Memphis '
Groene  Tjechische en fuchia glaskralen met koperen haakjes
totale lengte : 3,5 cm

Gehaakte schijfjes in groenblauw met geverfde howlietschijfjes, een rood glaskraaltje en een rode bloem van glas. Brass haakjes

' layers '
Gehaakte schijfjes in groenblauw met geverfde howlietschijfjes, een rood glaskraaltje en een rode bloem van glas. Brass haakjes
Totale lengte : 5 cm


witte emaillen ornamenten met rood glazen roosje en bras haakjes
' dual '
Rood/wit blijft een favo combinatie van mij !
witte emaillen ornamenten met rood glazen roosje en bras haakjes
totale lengte : 3,5cm


4 opmerkingen:

  1. Ze zijn werkelijk prachtig...vooral die heerlijke neon kleur! Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat zijn idd lekker felle kleuren ;)..prachtig voor straks en nu dus ook in de donkere grijzige dagen..

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooi ! Lekker flashy, net hoe ik het graag heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com