zondag 16 oktober 2011

wat een heerlijke herfstige dag !!!

... de vrijdag...
Allez : gisteren en vandaag ook, maar de foto's zijn van vrijdag...
Het plan was om een dag in een museum door te brengen, maar daar was het toch echt wel veel en veel te mooi weer voor.
Niet ?
En omdat we ( ik en mijn moeder ) toch in een museumbui waren, trokken we nog eens naar het openluchtmuseum van het middelheim.
Door mij onlangs vreugdevol herondekt...
En ik wist toen al dat ik er snel zou terugkomen...
 ( en weet ge wat : ik weet nu al dat ik er nog eens naar toe zal gaan ! )

Eigenlijk is dat daar echt wel super !
Je hebt er de kunst...
Heel gevarieerd : voor elk wat wils.
Maar ook mooie bloemen, planten en indrukwekkende bomen ( ook kunstwerken eigenlijk, vind ik toch ...)
En je hebt er een fantastische speeltuin voor kinderen !
Die ik me nog goed herinner van toen ikzelf nog klein was.
Ik herinner me nog dat ik zelf 35 jaar geleden ook in die rode touwen hing.
We wilden stiekem een beetje schommelen, maar mama had dat ooit gedaan en ervoor naar haar vijs gekregen van een parkwachter...
 ( waarom mogen volwassenen niet schommelen eigenlijk ? )
En er is een taverne waar ze pannenkoeken opdienen
( als je die bestelt tenmiste... Duh !!! )
En die bovendien erg mooi ingericht is.
Lekker ouderwets...
En er is een mini'zjollegie' ..
er lopen wat reeën en pauwen rond...

Hier wat sfeerplaatjes ....




sierappeltjes








'professor ' ( zo heet dat beeld, zo'n toffe kop ! )










de mijne zijn al lang uitgebloemd...





' nee, ik ben niet idioot met dat stokske in mijn bek '



er hing een rare massa in die boom... Iemand een idee wat dat is ?



mooi herfstlicht !

dit is absoluut een zalig mooi fontein !
in Park den Brandt








Maak er nog een zalige zondagavond van !

En vergeet niet : morgen is het de internationale dag van de armoede en dus ... ACTIE!!!!


 XXX!!!














16 opmerkingen:

  1. Ik kan nog niet naar buiten ( wegens heup), maar dank zij jou foto's kan ik toch lekker genieten van buiten en van de herfst :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is dat gewoon maretak, of anders een nest, ik kan het niet goed zien ;)

    Ik herinner me nog van toen ik klein was, die speeltuin, dat was de tofste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de uit tip, ik ga er zeker tijd voor maken om die openlucht kunstwerken ook eens te bekijken en te bewonderen. Misschien dat ik dan dat raar pak in de boom kan verklaren ... ik ga mijn best doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful photos! Thank you so much for joining us this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke bericht! Ben benieuwd naar de Boleo! Mijn tas is niet van een patroon, maar eigen verzinsel :-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt "Bambi" leren apporteren zeker.. :-) Heel mooie foto's.

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's weer. Die appeltjes zijn toch echt de favoriet... wat is de herfst toch een mooie tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I enjoyed looking through these beatufiul pictures - and also reading a little more about you in your interview over at Yaga's Shiny Bubble in today's Creating Success Worldwide hop!

    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...