dinsdag 20 september 2011

en dan de oorknoopjes nog....

... dat waren er een pak minder ;)


' Corinne '
Stekertjes van vintage roze knopen met cream resin roosjes
de knopen zijn wat vuil zie ik, ik zal ze eens poetsen...
Met het blote oog zie je dat dus niet ...
Waar macrofoto's niet allemaal goed voor zijn !
Ze zijn 17 mm in diameter... 

oorknoopjes


' pansy '
stekertjes met groene vintage knopen en gele resinroosjes
diameter : 14 mm

oorknoopjes

' magalie '
zandkleurige vintage knoopjes met grijsgroene knoopjes...
diameter : 14 mm

oorknoopjes

 ' germaine '
bruine bloemenknoopjes met blauwe roosjes
echt een topcombinatie !
diameter : 12 mm

oorknoopjes

' jacqueline '
knalrode knoopjes met gele resin roosjes
diameter : 14 mm

oorknoopjes

' laurie '
zwarte vintage knopen met knalrode resin roosjes
diameter : 16 mm

oorknoopjes

zo.
En dan nu maar eens iets anders dan knoopjes effe...



11 opmerkingen:

  1. ZOOOOO, da's weer erg fraai zeg! Supercute!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, 'k vind je knoopjes hartstikke leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig!!!

    waar haal jij die leuke roosjes vandaan? mijn dochters zijn er stapel op .... ik heb reeds op verschillende sites gezocht ... niet te vinden ... wellicht zoek ik op de foute!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very nice at first glance it looked like you were making royal icing roses for a cake until I noticed they were earrings...pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What sweet shots of sweet little earrings!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel erg mooi!
    Maar mag ik iets vragen?
    Waar haal je de stekertjes die je achterop je knoopjes plaatst? Ik heb al in verschillende winkels gezocht, maar nergens te vinden...
    Ook vraag ik me af, hoe je knopen gebruikt met een oogje achteraan? Hoe haal je het eraf om zo een stekertje op te lijmen?
    Alvast bedankt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Kim : ik koop mijn materiaal op etsy en die zijn daar echt massaal te vinden : http://www.etsy.com/search/supplies?search_submit=&q=ear+studs&view_type=gallery

    de haakjes achteraan de knopen knip ik af met een kniptang en dan schuur ik het zo glad mogelijk met ( meestal ) een metalen nagelvijl.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com