donderdag 1 september 2011

Daan was goe!!!

Ik hoop dat alle kindertjes, pubertjes en grote meneren en mevrouwen die lesgeven een aangename eerste schooldag hebben gehad !
Ik alvast wel !
Want ik kon nagenieten van het concert dat ik gisterenavond bijwoonde!

Ik ging naar Daan kijken in het openluchttheater in het Tivierenhof in Deurne - Antwerpen.
Een zalige setting voor zo'n gebeuren  : een park met een klein 'amfitheater'!
En gelukkig ook een zalige avond ervoor :  een droge dus !

Daan was goe!!!



Ik was daar verzeild geraakt dankzij goede vriendin Natasja die me een koppel tickets kado deed.
Zij verwent me vaak!
( Zonde dat ze zelf niet mee kon eigenlijk... )
Merci voor de kaarten !
XXX!!!
Het was echt de moeite !
( En hij heeft een fan bij, nietwaar Son ;) ? Son was mijn gezelschap namelijk ... )

Daan is een Belgische artiest die ik hier al eens de hemel in prees nav zijn moedig protestlied .
Een muzikant met een heel divers repertoire, gaande van dance, over country naar rock en disco en weer terug.
Gisterenavond slaagde hij er in om zijn bekendste nummers in een akoestische versie te brengen en dat vond ik toch wel verrassend.
Housewife akoestisch ?
ja dus !
Zeer indrukwekkend !
Hij had Belgisch best gekende en zeer getalenteerde drumster bij : Isolde Lasoen.
Die , blijkt nu, niet alleen zeer goed is met allerlei slaginstrumenten, maar ook nog kan zingen.
De combinatie van de wat ruigere stem van Daan met het engelengezang van Isolde gaf  zeer mooie muziek !
En daarvoor waren we er tenslotte toch hé, mooie muziek !
Dat is zeker gelukt !

En wat is jullie favoriet Daannummer?

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ervan genoten hebt...
    Mijn favoriet Daan nummer is Victory, maar ook dit kan ik wel smaken!
    http://www.youtube.com/watch?v=X8j7PGBWAHw

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com