dinsdag 12 juli 2011

een boke mé ijaerbezen, da's lekker !


Vermits het  weer effe de 'herfstmodus ' heeft aangenomen, breng ik maar de zon in mijn eten...
Daarvoor hebt ge nodig :
- verse witte  boterhammen
- lekkere rijpe welriekende zoete aardbeien van bij de marokkaan ( die zijn véél goedkoper en lekkerder dan die van den delaize)
- witte suiker, een heel klein beetje maar...
Niet voor het zoete, maar vooral voor ' het gevoel '  : dat geknisper tussen je tanden , heerlijk !


een boke mé ijaerbezen, da's lekker !

En meer moet dat niet zijn !  

5 opmerkingen:

  1. mmmmnjam ! Voor mij zonder de boterham maar mét een schepje kindekes-suiker aub ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe daar nog wat platte kaas tussen ook met krakende suiker :-) !
    Thanks om mij in 't zonnetje te zetten op je blog ! Ik begin zowaar te blozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmhhh, klinkt heerlijk!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com