zondag 31 juli 2011

de mooiste foto's uit mijn tuin van juli 2011

Mijn tuintjes ( ik heb een voor- en achtertuintje ) hebben al verwarrende tijden achter de rug : eerst is het zomer in de lente, dan herfst in de zomer... 
Maar ze doen hun best om al die verwarring te weerstaan en produceren weer heel wat moois waar ik - helaas zelden zittende in een tuinstoel wegens te nat - weer heel erg van genoten heb de voorbije maand. 
Dit heb ik er van kunnen vastleggen op beeld :



mijn tuintje houdt van bezoek...



steeltje van een aardbeiblad



mijn tuintje houdt van véél bezoek !


fiere leliestamper



sex!!!

 goesting !!!


 oreganobloemen


 schattig kevertje

 uitgebloemde goudsbloemknop

  saliezaad

klaprooszaaddoos





  lelie

anemoon 


dahlia


hortensia




echinacea

echinacea




Benieuwd wat de zomer me nog zal brengen !!!


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's allemaal!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die zijn mooi geworden! vooral met die insecten zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon tuintje, schoon foto's, schoon planten, schoon bezoek :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een prachtige fotoreeks! Misschien moet ik ook maar wat bloemen zaaien.. Da's echt genieten, al dat schoons!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, die echinacea's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij een prachtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's!
    (al zou ik dat ene woordje, bij die twee beestjes bij elkaar ;-) even veranderen met een puntje ertussen: anders krijg je zonder twijfel ongewenste bezoekers...)

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...