zondag 19 juni 2011

ring my bell!

ik heb weer nachtelijke inspiratie gehad.
Wat eerlijk gezegd niet moeilijk was met zo'n inspirerend materiaal ;)
Als er nu eens meer uren in een nacht waren !
Dit zijn de bellen...
En later deze week komen de foto's van de oorknoopjes ;)

' air '
Metalen onderdelen met schattige groenblauwe ( ja, welke kleur is dat eigenlijk ? ) Tsjechische bloemetjes en piccasso kraaltjes aan een sterling zilveren haakje.
De vorm van die ornamenten vind ik echt prachtig !
Totale lengte : 6,5 cm

ring my bell!

' blackberry '
Deze zwarte bolletjes zijn eigenlijk vintage ( daar is dat woord weer ;) . Maar ' oud' dekt in dit geval de lading niet vind ik )  gitzwarte gekerfde knoopjes.
Ik weet niet van welk materiaal ze zijn gemaakt, maar ze zijn te zwaar om van plastiek te zijn.
Totale lengte : 2,7 cm 

ring my bell!

' destiny '
Metalen ornamenten - ze hebben een beetje een zwarte schijn, het heet dan ook ' gunmetal '   -met pink aventurijnkralen en Tibetaans zilveren kralenkapjes, met metalen haken.
Totale lengte : 6 cm

ring my bell!

' fiesta '
Electric blue, oranje en gele Tsjechische picassoglaskralen met een zilveren haak
ik ben zot van die picassokralen !
totale lengte : 5 cm

ring my bell!

' sign '
Gehaakt met zeer dun garen in 2 kleuren blauw en 1 kleur groen, met picasso glaskralen en brass haakje

totale lengte : 5,5 cm

ring my bell!


slaapwel !!!!!!!!!!!

11 opmerkingen:

  1. ik kan ook wel leven met het idee van meer uren in een nacht (en een dag) ;-)
    Mooie inspiratie gehad !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ze zijn (wederom) om op te vreten! Lastig hè, dat je creativiteit niet plannen kunt. Mijn beste (ahem) ideeën komen ook altijd 's nachts, of middenin de supermarkt of in de auto met nog 150 km voor de boeg. Argh!! ;-)
    Slaapze! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Me,
    Ik denk dat je nog wel slaapt nu, na die nachtelijke aanval van creativiteit... ;)
    Mooi allemaal zeg. Maar, wat zijn nu eigenlijk Picassokralen?

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,

    Ik heb het even opgezocht, van de zonnebloemen. Op het zakje van onze zonnebloemen staat dat ze gezaaid mogen worden tot en met mei. Ik zou nog best een poging durven te wagen. Meteen buiten zetten zou ik zeggen. Maar ik geef geen garantie,hè!

    Fijne zondag,
    Groet Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bellen heb je weer gemaakt hoor. Lastig hè dat de inspiratie dan 's nachts komt en de uren wel door blijven tikken....... dat probleem heb ik ook regelmatig. En dan 's morgens moet je eerst van alles eer je tijd hebt om die inspiratie gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige hangers heb je weer gemaakt, sommigen zijn kunstwerkjes op zich :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. héél errug mooi! vooral de eerste.; ze hebben iets elfenachtigs... oh ja, ik noem dat appel-blauw-zeegroen :p

    grtz
    Elzz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik werd er helemaal blij van toen ik 't las!
    Ik draag zelf trouwens weinig oorbellen maar je 'blackberries' vind ik echt heel mooi! Ik hou je shop zeker in gedachten voor als ik eens een mooi kadootje nodig heb.
    Een fijne dag toegewenst!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creaties!!! EN die nachtelijke inspiraties, herkenbaar, alleen krijg ik daar altijd ne weerbots van, een paar dagen later, voel ik mij helemaal hyper en moe en overprikkeld, zeker als de man dan in het buitenland is en de kids druk-druk-druk ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, you make beatiful jewelleries!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty!!
    Thank you so much for linking up to {nifty thrifty sunday} last week!!
    I hope to see you again tomorrow!
    xoxo,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com