woensdag 29 juni 2011

feest, troost en een goeie tip !

Aan alle kinders en ouders van kinders die het heuglijke nieuws hebben gehoord dat ze dit schooljaar geslaagd zijn :

een dikke dikke proficiat !!!

feest, troost en een goeie tip !

Aan alle kinder en ouders van kinders die te horen hebben gekregen dat ze niet geslaagd zijn :

een dikke dikke troostende knuffel!

 en onthou : da's geen ramp , dat overkomt namelijk de besten ! ( zoals daar zijn : moi ! )
Volgend jaar beter en ik ben ervan overtuigd dat jullie ook jullie best hebben gedaan

voor alle kinders en ouders van kinders die herexamens hebben :
Veel succes en geef er een goei lap op  !

Tenslotte : diegenen die niet geslaagd zijn en het daar niet mee eens zijn en daar goei redenen voor hebben : ga hier eens kijken : misschien heb je daar iets aan ! Maar wees snel !!!!


En voor iedereen :
Maak er een zalige ontspannende vrolijke zomervakantie van !!!!!!


4 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een hele fijne vakantie.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merciekes, wij vieren feest! Misschien wel met een mond vol engelse drop (= de lievelingssnoep van mijn echtgenooet en mijn vader)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook geslaagd :D vanavond de diploma uitrijking enzo ..

    iedereen die geslaagd is : Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com