donderdag 30 juni 2011

de mooiste foto's uit mijn tuin van juni 2011

Dit had mijn tuin de voorbije maand in aanbieding :



Klaprozen...



lavendel die goed in de smaak viel ...





Ik weet het : niet scherp...
maar toch vind ik het een mooie foto ...
Misschien juist omdat hij niet scherp is...


klaproos met bezoek...


lelie...


lavendel...



roos...


de vijgenboom groeide zo hard dat hij al aan de 2de knipbeurt toe was van deze lente : ik kon namelijk nog amper in en uit mijn tuin...
Een vijg verliest heel kleverig wit vocht als je hem snoeit ...


Helaas moest ik deze 2 heerlijkheden wegsnoeien...
Nu hangt er nog 1 vijg in de boom !


allysum



goudsbloemen...


Ook dit is niet scherp maar vind ik mooier dan de scherpere versie ...
Klaproos...



klaproos...


lelie...


mooi geel !!!
( maw : ik weet niet hoe ze heten en moet dan maar iets anders verzinnen om er bij te zetten :-) )


ander mooi geel !


echinacea ...


echinacea enkele dagen later ...


nog echinacea...


nog van dat geel ...


schoon paars ...



en nog echinacea ...


hortensia ...



15 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van een vast prachtige tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtfoto's uit jou Junituin!!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kleurenpracht..... whauwww!

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat een prachtige tuin!!!
    en foto's!! oh wat geniet ik van je lieve kaartjes die je mij hebt gestuurd! prachtig, wat een talent!
    ook de vrolijke onderzetters zijn zeer welkom, ze fleuren mij helemaal op! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloemen groeien er in je tuin.. ik wou dat ik zo'n tuin had, heerlijk genieten van al die kleuren... ben best een beetje jaloers nu ;-) groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige,dromerige fotoos....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof hé, al dat bezoek in je tuin en die mooie kleurtjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's en dus ook een mooie tuin. Een plezier om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's maak jij zeg, prachtig! Ben via jewelry queens op je blog terecht gekomen, ziet er allemaal hartstikke leuk uit!

    Groetjes, Yvette
    http://plendesign.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh, prachtig! En prachtige foto's ook. Ik kom nog eens vaker bij je kijken. Van zulke foto's word ik vrolijk.
    Groetjes, Ria.
    http://aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bloemen! Heerlijk zo'n tuin!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...